درخواست کمدین انگلیسی از شش شرکت در محروم سازی رژیم صهیونیستی

"راسل برند" طی ویدئویی از شش شرکت درخواست کرد اجناس به رژیم صهیونیستی نفروشند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از دولاین؛ "راسل برند" کمدین بریتانیایی برای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ویدئویی در اینترنت منتشر کرد و از شش کمپانی درخواست کرد رژیم صهیونیستی را از تجهیزات خود محروم کنند. تجهیزاتی که سرکوب مردم غزه را تسهیل می‌بخشد.

"راسل براند" یک ویدئویی چهار ساعت و چهل و دو دقیقه‌ای را منتشر کرد که موضوع بحث او بیشتر درباره بانک بریتانیایی "بارلکیز" بود که به پیمانکار دفاعی اسرائیل به نام "البیت" (elbit) کمک‌ مالی می‌کند.

دیگر شرکت‌هایی که "راسل برند" به آنها اشاره کرده است به شرح زیر هستند: کارخانه‌ی سازنده‌ی "بولدوز کاتر پیلار"، شرکت فن‌‌آوری "اچ پی"، شرکت حمل و نقل "وئولیا" (veolia)، صندوق بازنشستگی هلندی به نام ABP و شرکت امنیت فن‌آری GTS.

در این ویدئو، "برند" اظهار می‌کند که بانک "بارلکیز" با کارنامه‌ی کاری "البیت" پولشویی می‌کند که مثلا تبلیغاتی مثل عقاب‌های دیجیتال را می‌سازد.

"برند" در ادامه می‌گوید: شما که نمی‌خواهید در بمباران برادرزاده‌های مردم شرکت داشته باشید؟ می‌‌خواهید؟

اگر از واقعیت کاری که آنها می‌کنند سر در می‌آوریم، قدرت نفوذ بر آنها را داشتیم. یادمان رفته که هیچ قدرت و کنترلی نداریم. تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که خون‌شان را به جوش بیاوریم تا کارهایشان را طوری دیگر انجام دهند.

این درخواست یک میلیون و هفتصد امضا داشت. هدف این درخواست این است که تحت فشار قراردادن شرکت‌ها باعث رژیم صهیونیستی هم زیر فشار قرار گیرد تا جهنم چرخه‌وارش را زودتر به اتمام برساند.

این کار را می‌توان با بالا بردن هزینه‌های مالی جنگ برای رژیم صهیونیستی انجام داد: حماس زیر تحریم‌های فلج کننده قرار دارد و در حال حاضر با هر گونه فشاری دست و پنجه نرم می‌کند. قدرت مالی و نظامی اسرائیل بر قدرت نظامی فلسطین غالب است و اگر رژیم صهیونیستی تجاوز خود به این نوار تمام نکند، دنیا باید هزینه‌ها را برای رژیم صهیونیستی غیر قابل تحمل کند.

هجدهم جولای رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه حمله کرد و آمریکا و چند کشور دیگر حماس را سازمان تروریستی خواندند. حمله‌ی رژیم صهیونیستی نزدیک به 2000 شهروند فلسطینی را شهید کرد و جان صد نظامی رژیم صهیونیستی را گرفت.

پیش از این "راسل برند" از پوشش رسانه‌ای حمله‌ی رژیم صهیونیستی انتقاد کرده‌بود. همچنین او اولین هنر پیشه‌ای نیست که صدایش درآمده است.

 "خوایر باردم" و همسرش "پنلوپه کروز" و "پدرو آلمو دوار" کارگردان، در بیانیه‌ای که در ماه جولای منتشر شد خواستار اتمام حمله‌ی ناجوانمردانه‌ی اسرائیل به نوار غزه شده بودند.

انتهای پیام /
برچسب ها: اجناس ، نظامی ، جهنم ، غزه ، نرم ، انتقاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار