مهم ترین عناوین خبری گروه "فرهنگی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:شغل یک هفته ای در شبکه چهار ، در سمنان دقایقی باران می بارد ، توبیخ‌نامه‌ای در ذم "ادبیات" و شاخه گلی برای "سینما" و... است

مهمترین عناوین خبری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

توبیخ‌نامه‌ای در ذم "ادبیات" و شاخه گلی برای "سینما"

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/29/2525571_537.jpg

ایراد و اشکال و نقطه ضعف در آثار این روزهای سینمای ما کم پیدا نمی‌شود تا جایی که خیلی از اوقات منتقدها یا ژورنالیست‌های سینمایی نویس ما حتی از خیر ایراد گرفتن هم گذشته‌اند و ترجیح می‌دهند که راجع به اکثر این کارها هیچ صحبتی نکنند و چیزی ننویسند.

نتایج مسابقات علمی چهاردهمین جشنواره "صنعت چاپ" در آذرماه اعلام می‌شود

 محمدحسن فکری از اعلام نتایج مسابقات علمی" جشنواره صنعت" در آذر ماه و همزمان با برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی خبر داد.

اولین برنامه "همراه با عکاسان" از کرمان آغاز می شود

 اولین برنامه "همراه با عکاسان" که قرار است برای ارتباط بیشتر عکاسان کشورمان با یکدیگر در استان های مختلف برگزار شود، به مناسبت روز جهانی عکاسی از کرمان کلید می خورد.

كمیته امداد امام خمینی (ره) از صدا و سیما تشكر كرد

 سرپرست كمیته امداد امام خمینی (ره) از صدا و سیما به خاطر پوشش گسترده برنامه های حمایتی این نهاد در رمضان گذشته قدردانی كرد .

پیش‌فروش بلیت‌های فیلم سینمایی "شهرموش‌ها2" در 18 سینما
 در آستانه اکران "شهرموش‌ها2"، پیش فروش بلیت‌ این فیلم سینمایی از صبح پنجشنبه ۳۰ مرداد در ۱۸ سینِما آغاز خواهد شد.

شغل یک هفته ای در شبکه چهار
 مستند"شغل یک هفته ای" محصول سال 2010 سینمای مستند کانادا و آمریکا، به کارگردانی Ian Mackenzie در قالب برنامه علمی – تخصصی چهار سوی علم، روز چهارشنبه 29 مرداد ساعت 20:40 تماشایی است.

مستندی از خاطرات زنان لبنانی در زندان صهیونیست ها در "جشنواره مقاومت
" فیلم مستند"وقتی آنها آمدند" به کارگردانی زهره یزدان پناه قره تپه در بخش فیلم های مستند سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت حضور دارد.

در سمنان دقایقی باران می بارد

به منظور معرفی و بیان زندگی نامه ، خاطرات و وصایای شهدای استان ، صدای مركز سمنان برنامه ای را با نام دقایقی باران تهیه كرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار