28 مرداد روز جهاني بشر دوستي است . اين روز فرصتي است براي گراميداشت اندیشه ای كه الهام بخش بشر دوستي در سراسر جهان است .

به گزارش گروه احتماعی باشگاه خبر نگاران، به همين منظور جمعي از بانوان مددکار داوطلب موسسه خيريه محك با حضور در آسايشگاه كهريزك ضمن  ديدار  از بخشها و آشنايي با انواع فعاليت هاي خيرخواهانه در حال انجام اين مجموعه ، كهريزك را مجتمع بزرگ انساني ، منظم و با حسن سابقه ناميدند
 
اين مددكاران كه بنا دارند به موسسات مختلف خيريه سرزده و از نزديك با فعاليت هاي آنان آشنا شوند هدف از اين اقدام خود را ،بازديد از مراكز خيريه با ارائه پيام قدرداني از همراهي آنان براي ارائه خدمات به هموطنان .معرفي محك و ارائه اطلاعات از عملكرد و فعاليت هاي در حال انجام .آشنايي بيشتر محك با موسسات خيريه مذكور .تعريف پروژه هاي مشترك و همكاري هاي آتي .اعلام آمادگي جهت انجام پروژه در جهت اهداف بشر دوستي و عمل به مسئوليت اجتماعي .به اشتراك گذاري و تقسيم تجاربي كه در طي بيش از 2 دهه كسب شده است بیان نمودند.
 

همچنين اين مددكاران با رجوع به سند مسئوليت اجتماعي موسسه خيريه محك اذعان داشتند :همكاري با سازمان هاي ديگر در دستور كار تمام مديران محك وجود دارد . محك به عنوان سازماني با دانش ، تخصص و تجربه ، برگزاري جلسات آموزش ، تبادل و گفتگو را امري ضروري مي داند تا با قراري اين ارتباط ، مسيري را كه پيموده ، تجربيات و رخدادهاي طي اين مسير را با آنان سهيم شويم . محك عرصه همكاري و تقسيم تجارب در زمينه فعاليت هاي اجتماعي با بسياري از سازمان هاست وهمچنان نيز خواهد بود .


به اشتراك گذاري ظرفيت ها نيز يكي از روش هاي اين نوع همكاري مي باشد . در اختيار قرار دادن فضاهاي سازمان براي برگزاري مراسم سازمان هاي ديگر ، دعوت از سازمان ها براي حضور در بازارهاي محك يا تهيه اقلام و خدمات مورد نياز سازمان هاي مردم نهاد مشابه اي كه به تبع فعاليت خود به توليد آن محصولات يا خدمات نيز مي پردازند .در پايان اين حضور مددكاران فعال و موفق موسسه خيريه محك ضمن قدرداني از مهمان نوازي مسئولين آسايشگاه كهريزك خواستار اجرايي شدن هر چه سريعتر تبادل نظرها و افكار خيرخواهانه ميان دو مجموعه و نيز گسترش همكاري هاي بين بخشي شدند .


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار