سود تبليغات در پايگاه های اجتماعی از ابتدای امسال تاکنون به 32 ميليارد دلار رسيد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيونی بی بی سی عربی، تبليغات در پايگاه های اجتماعی سود سرشاری را نصيب صاحبان شرکت های اداره کننده اين پايگاه ها می کند. 

درآمد هر صد هزار مشترک در اين پايگاه های اجتماعی هزار دلار است که فعالان در اين پايگاه ها هم از اين سود استفاده می کنند. 

بعضی از مشترکان پايگاه های اجتماعی می توانند با فعاليت در اين پايگاه ها درآمد هنگفتی به دست آورند. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار