مدیر کل دفتر نساجی و پوشاک وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت : طی یک سال گذشته چندین واحد نساجی متقاضی تسهیلات برای تامین 9125 میلیارد ریال معرفی شدند .

 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا، گلنار نصرالهی گفت: این اقدام به منظور افزایش توان مالی خرید مواد اولیه وارداتی برای رشد تولید و صادرات انجام شد.
 
وی پیگیری مسائل مربوط به واحدهای بزرگ از جمله پلی اکریل ایران و و نیز طرح بازسازی و نوسازی صنایع چرم و کفش و تعیین کیل مصرف کالاهای صادراتی به منظور استرداد حقوق گمرکی و نیز مشارکت در تعیین اولویتهای سرمایه گذری را از دیگر اقدامات این دفتر در سال گذشته عنوان کرد.
 
طرح پیشنهاد تعیین عوارض صادراتی برای انواع پوست و محصولات پوستی و سالامبور و نیز همکاری با سازمان فني وحرفه اي كل كشور درجهت تهيه سرفصل مطالب دروس مرتبط با حوزه كاري و بررسي طرح هاي تحقيقاتي دانشگاه صنعتي اميركبير در راستاي همكاري با طرح كمكهاي فني واعتباري واعلام نيازهاي پژوهشي به موسسه مطالعات وپژوهشهاي بازرگاني از دیگر اقدامات انجام شده دفتر نساجی و پوشاک وزارت صنعت ، معدن و تجارت طی یکسال گذشته عنوان شده است.
 
نصرالهی افزود : ايجاد رشته هاي جديد درصنايع نساجي، پوشاك، چرم وكفش مربوط به دانشگاه جامع علمي كاربردي نیز در دستور کار این دفتر قرار گرفت و در این زمینه كميته شوراي راهبردي را برگزار کردیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، تسهیلات ، نساجی ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار