معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران گفت:‌ شبکه پشتیبانی عملیاتی یکپارچه ( OSS) با هدف پشتیبانی از مشترکان Adsl و کاهش صف انتظار آنان تا اوایل پاییز در استان تهران اجرا خواهد شد.

 محمدرضا بیدخام معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: به منظور کاهش صف انتظار مشترکان و متقاضیان Adsl در استان‌های البرز و تهران برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت در دستور کار مخابرات تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه 80 درصد برنامه کوتاه مدت اجرا شده است اظهار کرد: با اجرای برنامه کوتاه مدت صف انتظار در بحث فروش از 15 دقیقه به 6 دقیقه و در بحث پشتیبانی به 4 دقیقه رسیده است.

بیدخام با اشاره به اینکه طرح پایلوت شبکه پشتیبانی عملیاتی یکپارچه(oss) در استان البرز به اتمام رسیده است اظهار کرد: طرح شبکه پشتیبانی عملیاتی یکپارچه در منطقه 4 استان تهران در حال تست است و تا اوایل پاییز در کل شهر تهران سامانه ( oss) یا همان شبکه پشتیبانی عملیاتی یکپارچه اجرا خواهد شد.

وی  با اشاره به هدف این طرح خاطر نشان کرد: در شهر تهران 650 هزار مشترک Adsl داریم که به منظور کاهش صف انتظار مشترکان و افزایش متقاضیان Adsl طرح (oss) اجرا شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اجرا ، شبکه ، عملیات ، مخابرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار