تبریز/

تبریز، میزبان اردوی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور

ششمین مرحله ی اردوی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولان برای حضور در رقابت های پارآسیایی اینچئون کره جنوبی به میزبانی تبریز و هیات ورزش های جانبازان و معلولین آذربایجان شرقی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگارن تبریز،گروه ششمین مرحله ی اردوی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولان برای حضور پرقدرت در اینچئون کره ی جنوبی، از نهم الی پانزدهم شهریور ماه در مجموعه ورزشی صدرا برگزار می شود و در این اردو، 14 بازیکن و هفت کادر فنی حضور دارد.

پیش از این اردو نیز، اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان، اعزامی به اینچوان کره جنوبی به میزبانی آذربایجانشرقی در شهر تبریز برگزار شد.

گفتنی است: تا به امروز از آذربایجان شرقی، حضور جلال خاکزادیه، مرضیه صدقی، سیامک صالح فرجزاده، محمدعلی ملک پور و مهدی هاشم زاده در رشته دو و میدانی و بهمن رضایی سرمربی تیم ملی دو و میدانی، ابراهیم فیروزی و مرتضی اکرمی داوران بین المللی در رشته ی والیبال نشسته برای حضور در بازیهای پارآسیایی اینچئون کره جنوبی قطعی شده است.

همچنین مجید فلاح اردشیر و الناز عونی در رشته تیراندازی، اسماعیل حسین زاده در رشته بسکتبال با ویلچر و  امیر پوررضوی، بهزاد زاد علی اصغر  و ولی قهرمانی در رشته فوتبال نابینایان در اردوی های آمادگی تیم های ملی برای اینچئون حضور دارند.
 
انتهای پیام/ب
برچسب ها: تیم ، ملی ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.