فرماندار قروه گفت: همزمان با هفته دولت 48 طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، شرفبیانی در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت که  در فرمانداری قروه برگزار شد،گفت: این طرح‌ها شامل دو طرح آبرسانی روستایی، 21 طرح تولیدی و کشاورزی، یک طرح گازرسانی روستایی، یک مدرسه، 5 طرح عمران روستایی، ساماندهی گلزار شهدای قروه، یک طرح صنعتی، یک طرح بهداشتی و درمانی و چندین طرح عمران شهری و خدمات‌رسانی است که برای اجرای این طرح‌ها در مجموع 61 میلیارد و 824 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
فرماندار قروه با تاکید بر اینکه نخستین کاری که مدیران و کارگزاران دولت باید انجام دهند، تشریح وضعیت کنونی دولت است، گفت: باید به دور از سیاه‌نمایی این وضعیت برای مردم تشریح شود.وی با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم، برقراری انضباط مالی در عرصه مدیریتی و بهبود روابط بین‌الملل و نیز شفافیت معاملات را از جمله آن اعلام کرد و گفت: در سال‌های نبود پول و بودجه و امکانات، تأخیر در افتتاح پروژه عادی است، لذا باید به مردم امید داده شود که این مسیر، مسیر درستی است.
فرماندار قروه در ادامه با تاکید بر اینکه اصلاح امور باید به روند تبدیل شود، گفت: مدیران باید با نگاهی توسعه‌گرا وارد عمل شوند تا اتفاق مثبتی بیافتد. رسیدن به نگرش توسعه‌گرا همت و اراده مدیران را می‌طلبد و بزرگترین کمک به دولت رفتن به این سمت و سو است.
انتهای پیام/ب
برچسب ها: بهره برداری ، طرح ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.