در ایام هفته دولت 93 طرح بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 336 میلیارد ریال و اشتغالزایی 655 نفر افتتاح می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه، علی اشرف منصوری افزود: درایام هفته دولت 93 طرح بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 336 میلیارد ریال و اشتغالزایی 655 نفر افتتاح می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: از اعتبار یاد شده 162 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و بودجه عمومی و 174 میلیارد ریال نیز از محل تسهیلات بانکی و سهم آورده افراد تامین شده است.

وی با بیان اینکه پروژه ها مربوط به بخش های آب و خاک، دام و طیورو آبزی پروری و... است افزود:مهمترین پروژه های افتتاحی ایستگاه پمپاژ قمشه درورد فرامان، ایستگاه پمپاژ قصرشیرین، مجتمع پرورش قارچ ماهیدشت و واحد های مرغداری و آبزی پروری مي باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه به اقدامات شاخص این سازمان در حوزه دامپروری اشاره کرد و گفت: اصلاح نژاد 2100 راس دام سنگین و 5000 راس دام سبک، اجرای طرح لاپارسکوپی در گوسفند نژاد سنجابی با نژاد رومانف 300 راس، بکارگیری 50 نفر از کارشناسان عضو سازمان نظام مهندسی بعنوان ناظر و مدیر طرحها، بازسازی و نوسازی 100 هزار مترمربع اماکن دامی، بهینه سازی مصرف سوخت در 40 واحد پرورش دام و طیور، اجرای بیش از 7 طرح تحقیقاتی استفاده از گیاهان دارویی در تغذیه دام و طیور به منظور کاهش آنتی بیوتیک ، جلب سرمایه گذاری در بخش دام و طیور و زنبور عسل به تعداد 185 طرح با سرمایه گذاری تقریبی 1000 میلیارد ریال، افزایش تولیدات دام و طیور و زنبور عسل در سال92 به میزان بیش از28000 تن و در مجموع افزایش تولیدات از 393 هزار تن به 421 هزار تن از جمله اقدامات شاخص سازمان در حوزه دامپروری است./ب


برچسب ها: کرمانشاه ، طرح ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.