مشهد/

دعوت از ورزشکاران جانباز و معلول خراسان رضوی به اردوهای تیم ملی

ورزشکاران جانباز و معلول خراسان رضوی در رشته های مختلف به اردوهای آمادگی تیم های ملی جهت شرکت در رقابت های پاراآسیایی 2014 کره جنوبی دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، فاطمه کشمیری و فاطمه عسگری از خراسان رضوی به سومین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان از اول تا هفتم شهریور ماه در زنجان دعوت شدند.

همچنین شاهین ایزدیار، رضا آذرشب، عرفان اسماعیلی، علی نیکو حسین آبادی و مازیار ماضی با هدایت مهدی رضایی از اول شهریور ماه به اردوی هشت روزه تیم ملی شنای جانبازان و معلولین کشور می پیوندند.

کلثوم بافضل نیز در چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بوچیا نیز که از چهارم تا 11 شهریور ماه در تهران برپا می شود شرکت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش معصومه زارعی والیبالیست ارزنده استان نیز به همراه مهری جانداری به عنوان سرمربی به چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته بانوان و در گروه آقایان مهدی بابادی والیبالیست معلول استان نیز ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته را از 9 تا 15 شهریور ماه در تبریز پیش رو دارد.

همچنین چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تیر و کمان معلولان از پنجم شهریور ماه در تهران آغاز می شود که در این اردو راضیه شیرمحمدی به عنوان ورزشکار و کلثوم غلامیبه عنوان مربی حضور خواهند یافت.
گفتنی است 18 رشته تحت پوشش در حال فعالیت در زیر مجوعه هیئت جانبازان و معلولان استان خراسان رضوی هستند و جانبازان و معلولان ورزشکار خراسان رضوی در 19 رشته شامل 10 رشته مردان و 9 رشته اختصاصی زنان فعال می باشند.
خراسان رضوی در میان 31 هیات ورزش های جانبازان و معلولان در سطح کشور، در رشته های ورزشی مردان طی هفت سال متوالی مقام دوم را بعد از تهران کسب کرده است.

//انتهای پیام

برچسب ها: ورزشکار ، جانباز ، معلول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.