دکتر ناصر ابو شعبان از استفاده تسليحات حاوی مواد پرتوزا توسط رژیم صهیونیستی خبر داد

مسئولان وزارت بهداشت فلسطین فاش کردند ارتش رژیم صهیونیستی در حملات خود به نوار غزه از تسلیحات حاوی مواد پرتوزا استفاده می کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری دولتی اردن؛ دکتر ناصر ابو شعبان رئیس کمیته اطلاع رسانی وزارت بهداشت فلسطین با اعلام این خبر گفت بررسی های بالینی ، معاینات و نمونه گیری از زخمی های فلسطینی در غزه نشان داد که رژیم صهیونیستی از تسلیحات با توان تخریبی بسیار بالا و نیز تسلیحات حاوی مواد پرتوزا ضد ساکنان نوار غزه استفاده کرده است .
این مسئول فلسطینی خاطر نشان کرد زخم های کشنده ای که در بدن اجساد فلسطینیان زخمی شده در جنگ غزه مشاهده شده است ناشی از بکار گیری انواع مختلف تسلیحات ممنوعه بین المللی از جمله گلوله های خوشه ای و حاوی مواد پرتوزا است. در بدن بسیاری از زخمی های فلسطینی ترکش های ناشناخته ای وجود داشته و بخش هایی از بدن های این افراد سوخته شده است و این نوع زخم ها سبب شده است قربانیان آن جان خود را از دست بدهند .
ناصر ابو شعبان هشدار داد رژیم اسراییل از تسلیحات و گلوله های حاوی مواد پرتوزا ضد فلسطینیان استفاده می کند .این امر تاثیرات بسیار خطرناک و طولانی مدت بر قربانیان خود باقی می گذارد و سبب می شود این افراد به بیماری های خونی ،‌عقیم شدن و سقط جنین مکرر مبتلا شوند و محیط زیست نیز آلوده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار