سخنگوی سازمان امداد و نجات حادثه‌های واژگونی اتوبوس و برخورد اتوبوس و کامیون و همچنین سقوط یک دستگاه پراید به دره را که شب گذشته و بامداد امروز رخ داد تشریح کرد.

حسین درخشان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح گزارش جاده‌ای شب گذشته در استان خوزستان گفت: ساعت23:40دقیقه شب گذشته واژگونی یک دستگاه اتوبوس در 5کیلومتری جاده اهواز-اندیشمک به نیروهای امدادی اطلاع داده شد.

وی در ادامه با اشاره به حادثه دیدن 40نفر در این  واژگونی تصریح کرد: نیروهای امدادی پس از رساندن خود به محل حادثه متوجه شدند که 39نفر از مسافران دچار آسیب شدند و به سرعت کار نجات و امداد رسانی را آغاز کردند.

درخشان در ادامه افزود: در این واژگونی 21نفر از مسافران دچار مصدومیت شدند که تحت درمان سرپایی امدادگران قرار گرفتند و یک نفر از مصدومین نیز برای درمان بیشتر به  بیمارستان منتقل شد.

گفتنی است این حادثه منجر به گشته شدن یک نفر نیز شده بود.

*2حادثه جاده‌ای در بامداد امروز منجر به مصدومیت 13نفر شد

همچنین حسین درخشان در  ادامه به 2حادثه جاده‌ای بامداد امروز اشاره کرد و گفت: ساعت 3:3دقیقه بامداد روز جمعه برخورد یک دستگاه اتوبوس و کامیون در کیلومتر15 محور جیرفت- بم به امداد و نجات اطلاع داده شد که نیروهای امدادی با رساندن خود به محل حادثه و حادثه دیدن 30نفر در این حادثه کار امداد رسانی را آغاز کردند.

درخشان با بیان این که 30مسافر این  حادثه دچار آسیب شدند بیان داشت: در این برخورد و حادثه اتوبوس و کامیون 11نفر دچار مصدومیت شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات همچنین به سقوط یک دستگاه پراید به دره در محور کرج- چالوس، پیج شاندیز اشاره کرد و اظهار داشت: در این حادثه پراید 4سرنشین داشت که 3نفر آنان دچار آسیب شدند و نیروهای امدادی با رسیدن در محل و آغاز کردن کار امداد و نجات 2مصدوم این حادثه را پس از درمان سرپایی و اقدامات اولیه نجات به بیمارستان منتقل کردند.

گفتنی است،‌ در حادثه سقوط پراید به دره یک سرنشین جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۲:۴۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
تشکرمیکنم ازخبررسانی شما
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۸:۳۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
باتوجه به آمارتلفات وسوانح رانندگی این پیام رابه مامیده که خودمون آموزشهای لازم به رانندگی رادرست وحسابی یادنگرفته ایم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
یک پدر
۱۲:۰۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۳
یک پراید یک نفر داخلش بوده و بعد از سقوط فوت میکنه - بازهم پراید
آخرین اخبار