سردار نقدی در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت سمنان:

هر 28 ساعت یک سیاهپوست آمریکایی به ضرب گلوله کشته می‌شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آمار بالای قتل سیاه‌پوستان با سلاح گرم گفت:هر 28 ساعت یک سیاهپوست آمریکایی به ضرب گلوله در کشور آمریکا کشته می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی در جمع فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان سمنان در اردوگاه ولایت شهمیرزاد، به ناآرامی‌های گسترده در آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: آنچه در آمریکا می‌گذرد، صرفا اعتراض به کشته شدن یک سیاه‌پوست در یک نقطه آمریکا نیست؛ چنین حادثه‌ای نمی‌تواند مردم 200 شهر را برانگیزد و به خیابان‌ها بکشد؛ اعتراضات دامنه‌دار و تداوم آن در صدها شهر، گویای عمق جنایات نژادپرستانه رژیم آمریکاست.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دیکتاتوری رسانه‌ای آمریکایی - صهیونیستی در جهان تشریح کرد: رژیم آمریکا با در اختیار داشتن بخش اعظم رسانه‌های خبری اصلی جهان سانسور سنگینی اعمال می‌کند و متاسفانه ما هم از لحاظ بازتاب اخبار داخلی آمریکا به رسانه‌های بزرگ استکباری وابسته‌ایم و به منابع کوچک و مستقل اعتنا نمی‌کنیم.
 
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج رفتار دستگاه حاکمه آمریکا را نژادپرستانه خواند و تاکید کرد: رفتار نژادپرستانه آمریکا با سیاه‌پوستان و اسپانیایی‌تبارها که جمعا 35 درصد جامعه آمریکا را تشکیل می‌دهند، بسیار خشن و غیرانسانی است و این واکنش‌های دامنه‌دار از عمق خشونت‌های این رژیم حکایت می‌کند.
 
وی با بیان آمار ترکیب جمعیت زندانیان در آمریکا ادامه داد: بیشتر از 40 درصد از زندانیان آمریکایی سیاه‌پوست هستند؛ در حالی که جمعیت آنها 13 درصد جمعیت آمریکاست، یعنی میزان زندانیان سیاه‌پوست به نسبت کل جمعیتشان سه برابر بیشتر از حد اعتدال است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آمار بالای قتل سیاه‌پوستان با سلاح گرم تصریح کرد: در هر شبانه‌روز به صورت متوسط 28 سیاه‌پوست به ضرب گلوله کشته می‌شود.
 
وی در خصوص برخورد تبعیض‌آمیز رژیم آمریکا در رسیدگی به جرم پلیس قاتل فرد سیاه‌پوست افزود: رژیم آمریکا از سرعت بخشیدن به محاکمه افسر پلیس که ظلم آشکاری را در حق سیاه‌پوستان روا داشته، سر باز می‌زند؛ این‌ها علائمی است که نشان می‌دهد اعتراضات مردم به چنین رژیمی پایان نخواهد یافت.
 
نقدی ظلم بزرگ آمریکا در جریان واقعه فرگوسن و حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی که علیه مردم بی‌دفاع به ویژه کودکان شهید غزه روا داشته را به هم مرتبط دانست و تاکید کرد: این ظلم‌ها که نماد بزرگ خود را در حمایت مستقیم و دخالت در کودک‌کشی غزه دیدیم، گریبان آمریکا را گرفته و رها نخواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سردار ، نقدی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار