با حکم وزیر ورزش و جوانان؛

ناصر طالبی و وحيد مرادی نائب رئیس و دبير فدراسیون قایقرانی شدند

طی حکمی از سوی محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ناصر طالبی و وحيد مرادی به عنوان نائب رئیس و دبير فدراسیون قایقرانی منصوب شدند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران،با حکم وزیر ورزش و جوانان ناصر طالبی و وحيد مرادی به عنوان نائب رئیس و دبير  فدراسیون قایقرانی منصوب شدند. طالبی پیش از این به عنوان رئیس هیات قایقرانی استان تهران، دبیر فدراسیون قایقرانی، و مشاور ورزشی معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش فعالیت کرده است و اکنون به عنوان خبره ورزشی فدراسیون قایقرانی و مشاور و مسئول هماهنگی حوزه معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش مشغول فعالیت است. مرادی نيز پیش از این به عنوان رئیس و دبیر فدراسیون شنا، دبیرکل کنفدراسیون شنای آسیا، مدیر کل روایط بین الملل سازمان تربیت بدنی سابق و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک فعالیت داشته است. در حکم وحید مرادی آمده است:

«جناب وحید مرادی

باسلام؛
با استعانت از خداوند متعال و به استناد ماده 8 اساسنامه فدراسیونهای ورزشی آماتوری، نظر به تایید مجمع عمومی مورخ 12/5/93 فدراسیون قایقرانی به موجب این حکم جنابعالی بعنوان « دبیر فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران» منصوب می شوید تا در چهارچوب مفاد اساسنامه مزبور، نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمائید.
توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواهانم.
محمود گودرزی»

 

در حکم طالبی آمده است:
 
«جناب ناصر طالبی
 
باسلام؛
با استعانت از خداوند متعال و به استناد ماده 8 اساسنامه فدراسیونهای ورزشی آماتوری، نظر به تایید مجمع عمومی مورخ 12/5/93 فدراسیون قایقرانی به موجب این حکم جنابعالی بعنوان « نائب رئیس فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران» منصوب می شوید تا در چهارچوب مفاد اساسنامه مزبور، نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمائید.
توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواهانم.
محمود گودرزی»


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار