بخش زیارتی صحن حضرت زهرا (س) در نجف بزودی افتتاح می شود

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات از افتتاح بخش زیارتی صحن حضرت زهرا (س) بزودی در نجف اشرف با متراژ 110 هزار مترمربع خبر داد.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرگاران، علیرضا فداکار افزود: کار سازه صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در نجف اشرف در بخش زیارتی پایان یافته و بخش غیر زیارتی شامل موزه، کتابخانه و مهمانسرا نیز در حال اتمام است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات نجف اشرف خاطرنشان کرد: کار معماری این صحن نیز از چندماه پیش آغاز شده است که امیدواریم بخش زیارتی را در زمان مقرر تحویل تولیت نجف اشرف دهیم.

وی هزینه ساخت این صحن را 500 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: در بخش نقدینگی مشکلی نداریم و ملت ایران همانگونه که در محرم و صفر از مال و جان خود برای اهل بیت (ع) می گذرند در ساخت عتبات نیز چنین سرمایه گذاری خواهند کرد.

فداکار، متراژ این صحن را 220 هزار متربع بیان کرد و گفت: 110 هزار متر مربع آن مربوط به بخش زیارتی و مابقی مربوط به بخش غیر زیارتی است.

مسئول ستاد بازسازی عالیات نجف اشرف از زمان دقیق افتتاح بخش زیارتی صحن حضرت زهرا (س) خبری نداد.

وی همچنین با بیان اینکه در کاظمین نیز در حال طراحی یک صحن هستیم، عنوان کرد: صحن عقیله بنی هاشم (س) نیز در کربلای معلی به متراژ 120 هزار متربع در حال طراحی است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار