فانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

کاهش طبیعی 10درصدی نیروی انسانی آموزش و پرورش در سه سال آینده

وزیر آموزش و پرورش گفت: بر خلاف اظهارات برخی از رسانه‌ها تعدیل نیروی انسانی به دلیل رسیدن سن بازنشستگی برخی از فرهنگیان است.

 علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص کاهش 10درصدی نیروی انسانی آموزش و پرورش گفت: به طور طبیعی تا سه سال آینده 10درصد و تا 10 سال آینده 5درصد نیروی انسانی آموزش و پرورش بازنشسته می‌شوند و ما با توجه به پیش بینی‌هایی که در روند بازنشستگی نیروی انسانی آموزش و پرورش داشتیم و مبادرت به تربیت نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان نمودیم، برنامه ما این است که هیچ مشکلی در اداره ی مدارس و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز مدارس ایجاد نشود.

وی در پاسخ به این سوال که برداشت‌ها این است که 10 درصد نیروی انسانی تعدیل می‌شود، خاطرنشان کرد: برخی از رسانه‌ها  این موضوع را مطرح کردند و مطلبی که من عنوان کردم این بوده که به طور طبیعی همکاران ما به سن بازنشستگی می‌رسند و با ورود دانشجویان پذیرش شده در دانشگاه فرهنگیان به این سیستم، کمبود برطرف می‌شود.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: فرهنگیان ، کاهش ، جمعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مهدی
۱۵:۵۴ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
من معلم هشت ساله که پیمانی ام چرا ما را رسمی نمیکنند؟(چهار سال حق التدریس بودم کسانی که با ما بودند در سال پنج حق التدریس آزمایشی و رسمی شدند ولی امثال من که در سال چهار حق التدریس امتحان تربیت بدنی دادیم حکمپیمانی خوردهو هنوز بعد از هشت سال پیمانی ام)
آخرین اخبار