مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از بهره برداری 225 طرح اشتغالزایی با اعتبار 27 میلیارد و 160 میلیون ریال این نهاد در هفته دولت امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری تیمور طهماسب پور گفت: برای اجرای این طرح ها 27 میلیارد و 160 میلیون ریال اعتبار هزینه شد .

وی ادامه داد: با تخصیص این میزان اعتبار طرحهای کشاورزی ، خدماتی و تولیدی برای اشتغال مددجویان فراهم شد .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران همچنین به افتتاح و واگذاری 13 پروژه مسکن مددجویان این نهاد در هفته دولت امسال خبرداد و گفت: چهار میلیارد و 740 میلیون ریال از اعتبارات کمیته امداد و خیرین برای ساخت این واحدهای مسکونی هزینه شد .

وی همچنین از بهره برداری ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی چالوس با صرف اعتبار شش میلیارد و 500میلیون ریالی درهفته دولت امسال خبرداد و گفت: عملیات اجرایی ساخت شش واحد مسکن مددجویان این نهاد نیز دراین هفته آغاز می شود .

طهماسب پور از اهداء 250 جهیزیه به نو عروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی مازندران در سال جاری خبر داد و گفت : به هر نفر از نوعروسان مبلغ 20 میلیون ریال کمک بلاعوض تهیه جهیزیه پراخت شد .

وی گفت: یکهزار و 412 طرح خودکفایی با پرداخت تسهیلات 50 میلیون ریالی به 450 مددجو بعنوان بخشی از اقدامات این نهاد در سال جاری است .

به گفته طهماسب پور امسال 962 مددجوی کمیته امداد مازندران با دریافت تسهیلات 150 میلیون ریالی ایجاد اشتغال برای آنها در بخشهای خدماتی و کشاورزی ایجاد شده است .

بر اساس آمارهای رسمی هم اکنون 62 هزار و 11 خانوار با 109 هزار و 943 نفر جمعیت در مازندران مستمری بگیر کمیته امداد امام (ره) هستند.

برچسب ها: مازندران ، طرح ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.