مهم‌ترین مزیت استان چهارمحال بختیاری، وجود بیش از 900 چشمه است که به لحاظ موقعیت مکانی در گروه آب‌های معدنی قرار دارند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آینده‌ای نزدیک استان چهارمحال و بختیاری به قطب صادرات آب‌ معدنی کشور تبدیل می‌شود .
سیدنعیم امامی افزود: آب آشامیدنی با آب معدنی تفاوت بسیار دارد و آب آشامیدنی ممکن است از شیر آب گرفته شده باشد و با انجام اقدامات مورد نیاز فرآوری شده باشد ولی آب معدنی این‌گونه نیست و نیاز به هیچ‌گونه فرآوری ندارد .
امامی تاکید کرد: ما اسم آب‌های این استان را طلای شفاف گذاشته‌ایم و باید با تعامل، همکاری و کمک رسانه‌ها بتوانیم این طلای شفاف را نقد کنیم .
وی، با بیان اینکه در حال حاضر 11 واحد آب معدنی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد، افزود: این در شرایطی است که 4 واحد تعطیل و 7 واحد آن نیز با ظرفیت پایین فعال هستند .
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این سفر مقرر شد ارائه تسهیلات به آب‌های معدنی در اولویت قرار گیرد .
وی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال آینده 11 واحد تولید آب معدنی در استان چهارمحال و بختیاری با حداکثر ظرفیت علمی و با ایجاد 700 نفر اشتغال به صورت فعال به کار خود ادامه خواهند داد .
برچسب ها: چشمه ، آب معدنی ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.