سرپرست باشگاه راه‌آهن گفت: صحبت‌های خوبی با دادستانی داشته‌ایم و خیلی خوش‌بینانه به این موضوع نگاه می‌کنیم و امیدواریم خبر کسب مالکیت راه‌آهن را در هفته آینده بشنویم.

بهنام ابوالقاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد تیم فوتبال راه‌‌آهن افزود: در بازی هفته گذشته با ذوب‌آهن تیم راه‌آهن بسیار خوب و جنگنده بازی کرد.

با وجود هفت دقیقه وقت اضافه‌ای که داور گرفت و موجب شد بازی برده را مساوی کنیم در دقیقه 97 گل مساوی را دریافت کردیم باز هم یک امتیاز که از ذوب آهن کسب کردیم می‌تواند در آینده نه چندان دور به صعودمان در جدول کمک کند.

سرپرست راه آهن در مورد بازی پیش راه‌ آهن اظهار داشت:‌ تیم تمرینات خوبی  را پشت سر گذاشته و با روحیه بالا منتظر است که به مصاف تیم ملوان رود تیمی که با برد مقابل پرسپولیس روحیه و انگیزه خوبی گرفته با این تفاسیر کادر فنی راه آهن نقاط ضعف ملوان را ارزیابی‌ ورودی آنها کار کرده و بدون مصدوم و محروم به مصاف ملوان می‌رود تا هر سه امتیاز بازی را کسب کند.

ابوالقاسم‌پور در مورد وضعیت مالکیت باشگاه راه‌آهن گفت: با توجه به صحبتهایی که با دادستانی کرده‌ایم قرار است در هفته پیش رو خبرهای خوشی مبنی بر موافقت مالکیت راه آهن بشنویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، فوتبال ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار