اولین دوره جایزه چالش نوآورانه یکی از برنامه‌های جانبی هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان است که با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و انجمن تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای عرب (اجمع) برگزار می‌شود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛بیست طرح‌ راه‌یافته منتخب به نخستین دوره جایزه «چالش نوآورانه» معرفی شدند، سهیل مظلوم دبیر اجرایی نخستین هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان با اعلام این خبر گفت: اولین دوره جایزه چالش نوآورانه یکی از برنامه‌های جانبی هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان است که با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و انجمن تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای عرب (اجمع) برگزار می‌شود.


وی افزود: در بازه زمانی اعلام شده بیش از هشتاد طرح خلاقانه در زمینه‌های متنوع و مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات به دبیرخانه ارسال شد. این طرح‌ها پس از غربال‌گری اولیه، توسط گروه داوران بررسی و بیست طرح برتر جهت ارایه در برنامه انتخاب شده‌اند.
مظلوم هم‌چنین با بیان این که برنامه‌های تخصصی متعدد در نخستین هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی‌زبانان از جمله پنل‌های تخصصی با حضور بزرگان فناوری اطلاعات ایران و دنیا، برنامه جایزه مسوولیت‌پذیری اجتماعی به شرکت‌ها، نشست‌های معرفی محصولات و خدمات و بخش نمایشگاهی در نظر گرفته شده است، گفت: کلیه ارایه‌کنندگان بیست طرح منتخب و نیز کلیه افرادی که در برنامه مشارکت داشته و طرح‌هایشان را ارسال کرده‌اند اما در فهرست منتخبان نهایی نیستند، میهمان همایش بوده و درصورت دریافت کارت می‌توانند به‌صورت رایگان در برنامه جایزه چالش نوآورانه حضور یافته از سایر بخش‌های همایش نیز استفاده کنند.
براساس این گزارش نخستین دوره جایزه چالش نوآورانه در روزهای 8 و 9 شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد. در روز نخستن این رویداد،  صاحبان ایده‌ها و طرح‌های راه‌یافته در مقابل هیات داوران و تماشاچیان به ارایه طرح‌های خود خواهند پرداخت. ملاک‌های انتخاب طرح‌های برتر براساس آنچه پیشتر نیز اعلام شده است، در دو بخش امتیاز داوران و تماشاچیان بوده و به تماشاچیان پس از هر ارایه فرصت امتیازدهی داده می‌شود. از میان این 20 طرح، پنج طرح برتر در روز دوم و پس از نشست داوران اعلام خواهد شد.
اسامی مسوولان طرح‌های منتخب در وب‌سایت چتلش نوآورانه به نشانی www.irigp.ir اعلام شده است.

برچسب ها: دریچه ، خبر ، هفته ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار