پیش بینی حضور گسترده در دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال

مدیر اجرایی سندیکای صنعت مخابرات ایران گفت : هدف از برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ضرورت فرهنگی و ایجاد بازار برای تولید محتوا است.

به گزارش  حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران  به   نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ، سید رضا میرطاهری با بیان اینکه در گذشته برگزاری نمایشگاه بر عهده وزارت فرهنگ وارشاداسلامی بوده است و این نمایشگاه در سال های گذشته با هزینه های کلان برگزار شده است گفت : با تفاهم نامه ای که بین اتاق ایران و وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی امضا شده است، مسئولیت برگزاری این نمایشگاه به مجمع تشکلات فناوری اطلاعات وارتباطات داده شده است و از این پس این مجمع برگزارکننده این نمایشگاه است.
 
وی در رابطه با ضرورت برگزاری و تشکیل این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ضرورت فرهنگی و ایجاد بازار برای تولید محتوا است و از آنجایی که تکنولوژی به شکل لحظه ای در حال تغییر است، ما با برگزاری این نمایشگه مردم را در جریان تغییرات جدید در این حوزه قرار می دهیم و آنان را با آخرین تکنولوژی های فناوری اطلاعات آشنا می کنیم.وی در ادامه با خبرنگار ما اظهار داشت :دولت در این دوره از نمایشگاه ،هیچ هزینه ای نکرده است و تمام هزینه را بخش خصوصی متقبل شده است.
 
میرطاهری همچنین در مورد سهم دولت و بخش خصوصی در سیاستگذاری کلان این نمایشگاه گفت:همه دستگاه های اجرای ذینفع در تمامی جلسات شورای سیاستگذاری حضور داشته اما بخش خصوصی سهم یکسانی در این سیاستگذاری نداشته اند و مجمع فناوری اطلاعات و ارتباطات از بخش خصوصی در این جلسات حضور داشته است.
 
وی حضور مردم ،مسئولان و متخصصان در نمایشگاه را با توجه به برنامه های تبلیغاتی در نظرگرفته شده ، بهتر از سال های گذشته پیش بینی کرده و افزود:در سال گذشته آمار دقیقی از ورود مردم به نمایشگاه نداشتیم زیرا این نمایشگاه در سال های گذشته همزمان با چند نمایشگاه دیگر برگزار می شده است اما امسال با ثبت نام قبلی از بازدیدکنندگان می توانم آمار دقیقی از شرکت کنندگان را ارائه دهیم واز کم و کیف حضور مردم و متخصصان در این نمایشگاه اطلاع رسانی بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار