حجت‌الاسلام و المسلمین "شهاب مرادی":

باید به مردم حق انتخاب داد

حجت‌الاسلام و المسلمین "مرادی" گفت: باید به تولید کنندگان و طراحان فرصت داد تا عرصه و بازار را داشته باشند اما نباید مشتری محکوم شود که چه چیز بخرد بلکه باید حق انتخاب داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین شهاب مرادی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در خصوص نهادینه کردن طرح‌های ایرانی اسلامی در میان لوازم التحریرهای مردم به خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: باید بازار را رصد کرد و اجازه‌ی انتخاب داد تا مزین‌ها و کیفیت‌های آثار را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: ما باید با افزایش سطح کیفیت به جامعه فرصت و حق انتخاب بدهیم و مطمئن باشید که مردم به سمت ارزش‌ها خواهند رفت، چرا که ما کشوری با مردمانی متدین داریم.

مرادی تصریح کرد: وقتی یک نماد غربی روی دفتر یا کتابی به عنوان مثال باربی وجود داشته باشد اینها یک سند فرهنگی ترسیم شده از آمریکا است و مردم دوست ندارند به این سمت‌ها بروند.

وی خاطر نشان کرد: باید به تولید کنندگان و طراحان فرصت داد تا عرصه و بازار را داشته باشند اما نباید مشتری محکوم شود که چه چیز بخرد بلکه باید حق انتخاب داد.

وی با اشاره به تأثیرات شخصیت‌های غربی به روی نوشت افزارها بر کودکان ما اظهار داشت: این شخصیت‌های غربی تأثیر مخرب بر روی فرزندان ما را دارد حداقل آسیب‌ آن، این است که از آرمانها و ارزشهای ما را پشتیبانی نمی‌کند و حساسیت فرزندان ما را نسبت به ایران کاهش می‌‌دهد.


انتهای پیام / اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار