ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای در جنوب غرب تهران توسعه می‌یابد

مدیر اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه 18، از توسعه ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای در این منطقه خبر داد.

 اسماعیل شاهی مدیر اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: اجرای طرح توسعه ورزش‌های بایتانی و زورخانه‌ای در محلات 16 گانه و نواحی 7 گانه منطقه 18 در دستور کار اداره تربیت بدنی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور گسترش و حفظ هویت تاریخ یو اصیل و منش والای پهلوانی، احیای ورزش‌های سنتی و اصیل ایران، ارتقای سلامت فردی و اجتماعی شهروندان و رفاه حال آنها در محلات 16 گانه منطقه 18 در دست اجرا است.

شاهی اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی، اداره تربیت بدنی، اداره آموزش‌ها ی شهروندی شهرداری نواحی 7 گانه و سراهای محلات 16 گانه منطقه 18 مشارکت‌ و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: توسعه ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای در محلات 16 گانه منطقه 18، احیای ورزش های سنتی و اصیل ایرانی ، احیای فضاها و اماکن ویژه ورزش‌های سنتی و اصیل ایرانی،‌احیای اماکن از جمله گود زورخانه‌ها از اقدامات اجرایی این طرح است.

شاهی خاطرنشان کرد: تشکیل تیم‌های مختلف ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای، شناسایی استعدادهای شهروندان در ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای، تامین امکانات و تسهیلات ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای در محلات 16 گانه از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: ورزش ، زورخانه ، جنوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار