آرامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

گزارش نهایی حادثه آنتونوف 140 ظرف 2 هفته آینده اعلام می‌شود

سخنگوی کمسیون عمران با اشاره به بررسی حادثه هواپیمای آنتونوف 140 در جلسه امروز این کمیسیون گفت: گزارش نهایی حادثه ظرف 2 هفته آینده اعلام خواهد شد.

منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، ابوموسی و خمیر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون عمران اظهار داشت: این جلسه 3 دستور کار داشت که اولین موضوع بررسی خسارات وارده ناشی از زلزله اخیر ایلام با حضور رئیس ستاد بحران کشور، مسئولان هلال احمر کشور، استانداری ایلام و نماینده این استان بود. 

وی ادامه داد: مسئولان مربوطه در این جلسه گزارش کاری در خصوص آخرین اقدامات انجام گرفته را مطرح کردند ضمن اینکه تأکید شد هلال احمر در رفع دغدغه‌های مردم من جمله در بحث تأمین آب و سرپناه تلاش بیشتری داشته باشند.
 
سخنگوی کمیسیون عمران افزود: دستور کار دوم بررسی حادثه هواپیمای آنتونوف 140 بود که در این خصوص نیز وزیر راه و معاونین وی گزارشی از مجموعه اقدامات انجام گرفته را مطرح کردند و مقرر شد نتیجه نهایی فنی حادثه نهایتا ظرف 2 یا 3 هفته آینده اعلام شود. 

آرامی اظهار داشت: سوال قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه از وزیر راه سومین دستور کار جلسه امروز بود که این نماینده نیز به شرط برخورد وزیر با خاطیان سوال خود را 2 ماه به تعویق انداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار