ساری /

بهره برداری 5 کتابخانه عمومی در مازندران

پنج کتابخانه عمومی هم‌زمان با هفته دولت در مازندان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، کتابخانه‌های عمومی شهر امامزاده عبدالله (ع) و روستای وسطی‌کلا شهرستان آمل هر یک با زیربنای 260 مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون تومان با حضور مسئولان و مردم منطقه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در آیین افتتاحیه کتابخانه عمومی اسکومحله امامزاده عبدالله (ع)، با قدردانی از همه کسانی که تنها در 100 روز توانستند این دو پروژه را به پایان برسانند، اظهار داشت: کار اصلی پس از افتتاح کتابخانه، باید با ترویج فرهنگ مطالعه مفید در دستور کار کتابداران در کتابخانه‌های عمومی قرار گیرد.

عبدالحسین باقری‌لاجیمی با بیان اینکه افزایش سرانه فضای کتابخانه‌ای و دسترسی آسان مردم به کتاب از اهداف اداره کل کتابخانه‌های عمومی در استان مازندران است، افزود: اقدام جهادی در افتتاح پنج کتابخانه عمومی در هفته دولت در مازندران نویدبخش تحقق اقدامات ارزشمند فرهنگی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است.

باقری همچنین ابراز کرد: در ماه‌های آینده یک کتابخانه عمومی دیگر در شهرستان آمل افتتاح می‌شود و فضای کتابخانه‌ای در این شهرستان به سند چشم‌انداز 1404 نزدیک‌تر می‌شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.