مشهد/

فعالیت ۵۷۰ ‌حلقه صالحین در ادارات خراسان ‌رضوی

فرمانده بسیج ادارات استان خراسان‌ رضوی از فعالیت 570 حلقه در ادارات این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مجید زرنگ در نخستین نشست حلقه صالحین مدیران استان گفت: در سطح استان، ۱۷حوزه مقاومت بسیج ادارات وجود دارد که از این تعداد ۳‌حوزه زیر‌مجموعه سپاه امام ‌رضا(ع) است و ۱۲‌مجموعه هم به‌صورت عادی در‌حال فعالیت است.

وی افزود: هدف از تشکیل حلقه صالحین مدیران استانی، آشنایی آن‌ها با درون‌مایه و شاکله شجره طیبه و همچنین بهره‌گیری از بزرگان نظام و انقلاب است و استفاده مدیران کل به‌عنوان سرگروه‌های حلقه صالحین در استان از این‌چنین نشست‌هایی است.

آیت ‌الله علم ‌الهدی نیز در جمع حلقه صالحین مدیران استان گفت: از شما مدیران تشکر می‌کنم که ذخایر ارزشمند این نظام هستید و در آبروبخشی دین و حجت خدا و مدیریت این نظام نقش چشمگیری را ایفا می‌کنید.

امام‌ جمعه مشهد تصریح کرد: شما در مدیریت این نظام نقش فوق‌العاده‌ای دارید. از‌جمله رشته‌هایی که پیشینه علمی ندارد و بیشتر جنبه ذوقی و فناوری دارد، رشته مدیریت است.

وی افزود: به‌طور قطع موقعیت‌شناسی بحثی ضروری در عرصه مدیریت است. قطعا اگر ما ضریب هوش سیاسی جامعه خود را با سایر جوامع مقایسه کنیم، درمی‌یابیم که این بینش سیاسی از بسیاری از کشورهای دنیا و مردمان آن‌ها بیشتر است.

انتهای پیام//

برچسب ها: حلقه ، صالحین ، ادات ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.