کواچ‌ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ایران دیگر سورپرایز حریفانش نیست / برای تمام حریفان خطرناک هستیم

سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تیم‌های ملی مطرح جهان برای رویارویی با ایران حساب ویژه‌ای باز می‌کنند و با برنامه ظاهر می‌شوند.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ اظهار داشت: تیم ملی ایران در حال حاضر یک تیم شناخته شده و مدعی برای دیگر تیم‌ها محسوب می‌شود، در گذشته این تیم برای رقبای خود یک سورپرایز و تیم جدید بود ولی در حال حاضر وضعیت این گونه نیست و همه تیم‌ها روی آن حساب ویژه‌ای باز کرد‌ه‌اند.

وی تصریح کرد: اردویی که در آمریکا داشتیم بسیار خوب و سطح بالا بود، در این اردو استفاده‌های خوب فنی بسیار زیادی داشتیم،‌ با ذهنینت ملی‌پوشان جنگیدم تا خستگی را از ذهن آنها خارج کنم، اگر در این سفر خسته‌کننده و طولانی چیزی یاد گرفتیم که خوب است، در غیر این صورت وقت خود را تلف کرده‌ایم.

وی گفت: اعزام تیم ملی به اردوی آمریکا پنج الی 6 ماه قبل برنامه‌ریزی شده بود و مربوط به ماه‌های حضور من در ایران نیست، ولی در مجموع انجام چند دیدار تدارکاتی با تیم ملی آمریکا قهرمان لیگ جهانی 2014 به نفع ما بود.

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه یادآور شد: برنامه‌ریزی مسابقات قهرمانی مردان جهان به گونه‌ای است که پس از هر سه بازی یک روز استراحت داریم این شرایط برای رفع خستگی ملی‌پوشان خوب است، امیدوارم تا شروع مسابقات لهستان تیم به حد ایده‌آل دست پیدا کند.

وی گفت: اگر با سفر تیم به آمریکا مخالفت می‌کردم مسئولان باید اردوی دیگری را در نظر می‌گرفتند، حدود 20 الی 25 روز برای گرفتن ویزا و انجام مراحل اداری وقت نیاز داشتیم و این امر در فرصت باقی مانده غیر ممکن بود.

کواچ گفت: ما در مسابقات لیگ جهانی نتایج خوبی را کسب و بازی‌های سطح بالایی را ارائه کردیم، ادامه این روند خیلی سخت است چون باید بتوانیم ذهنیت بازیکنان را در این حد حفظ کنیم. تکرار این نتایج هم سخت است چون در گذشته ایران یک سورپرایز برای رقبای خود بود ولی الان این طور نیست. ما در گروهی هستیم که به نظر همه یکی از گروه‌های سخت محسوب می‌شود، 2 تیمی که جزو 4 تیم برتر لیگ جهانی هستند با ما هم گروهند و 2 تیم دیگر (بلژیک و فرانسه) در سطح 2 لیگ جهانی به مرحله فینال راه پیدا کردند بازی‌هایمان سخت است ولی برای هر تیمی خطرناک خواهیم بود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: ایران ، حریفان ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یه ایرانی
۲۱:۵۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
به امید سرافرازی سرو قامتان ایرانی در جام جهانی والیبال...
Iran (Islamic Republic of)
fatemeh
۱۹:۰۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
ايشالله كه هميشه موفق باشين!!
آخرین اخبار