نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: این استان از لحاظ شاخص دسترسی به خطوط ریلی و جاده‌ای وضعیت خوبی ندارد، بنابراین وزارت راه باید در بودجه سال 94 اعتبارات بیشتری را در این امر منظور کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، جعفر قادری نماینده مردم فارس در مجلس در جلسه علنی امروز چهارشنبه 5 شهریور در تذکر شفاهی به وزیر ارتباطات گفت: مخابرات فارس وضعیت مناسبی ندارد و دسترسی به اینترنت و تلفن ثابت در این استان با مشکلاتی روبروست که انتظار می‌رود وزیر مربوطه به این مسئله ورود کرده و این مشکل را با اپراتورها حل کند.

قادری در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: وزرات‌ راه و شهرسازی باید خطوط ریلی و جاده ای این استان را جدی بگیرد و در بودجه سال 94 اعتبارات بیشتری را به این امر تخصیص دهد.

وی افزود: متاسفانه این استان از لحاظ شاخص دسترسی به خطوط ریلی و جاده‌ای وضعیت خوبی ندارد و باید عملیات اجرایی پروژه‌ی پالایشگاه پارس در دستور کار دولت قرار بگیرد.

قادری تاکید کرد: در جریان صدور مجوز این پالایشگاه روند کندی داشت بنابراین وزیر نفت باید هرچه سریعتر به این مسئله رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه معادن ما شاید در حد و اندازه کرمان نباشد گفت: محدودیت‌هایی که سازمان محیط زیست ایجاد کرده نتوانستیم از معادن سنگ آهن که در شرق این استان است استفاده کنیم و انتظار داریم که محیط زیست این محدودیت‌ها را کم کند تا سرمایه‌گذاری و مشکل بیکاری جوانان حل شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس خاطرنشان کرد: بی‌آبی در این استان بسیار ناراحت کننده است و وزیر نیرو باید به این امر توجه کند و هر آنقدر که به دریاچه ارومیه توجه می‌شود باید دریاچه‌ فارس نیز در اولویت قرار گیرد و در تخصیص اعتبارات تجدید نظر شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، نماینده ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار