موسوی لارگانی در نطق میان دستور:

زمین‌های اصفهان را بخرید تا کشاورزان فکر دیگری بکنند

نماینده مردم فلاورجان گفت: کشاورزی در شهرستان اصفهان نابود شده، اگر هدفتان نابودی کشاورزی است زمین کشاورزان را خریداری کنید تا آنها فکر دیگری برای خود کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 5 شهریور) ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت، ایام دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: اقدامات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را به شدت محکوم کرده و این پیروزی را به مردم مظلوم غزه تبریک عرض می‌کنم و به اسرائیل و اربابانش یعنی آمریکا و انگلیس و نوکرانش در منطقه توصیه می‌کنم که بدانند به یاری خداوند حکیم، ایران اسلامی با قدرت رهبری نهضت مقاومت در خاورمیانه و کل گیتی را در دست دارد.
 
وی افزود: اقدامات گروهک تروریستی داعش که ادامه دهنده گروهک‌های طالبان،النصره و دیگر گروه‌های افراطی و تکفیری هستند را محکوم کرده و به ملت و دولتمردان عراق توصیه می‌کنم که با حفظ وحدت و هوشیاری می‌توان این گروهک را نابود کرد.
 
عضو کمیسیون اقتصادی ادامه داد: به برنامه‌ریزان در ارتباط با برنامه ششم توسعه طبق سند چشم‌انداز رشد تقریبی سالانه 8.3 درصد، نرخ بهره‌وری و نرخ تشکیل سرمایه ناخالص داخلی 10.8 درصد پیش‌بینی شده اما آنچه در واقعیت تحقق یافته رشد سالیانه حدود 2.4 درصد نرخ بهر‌ه‌وری منفی 1.5 درصد و نرخ تشکیل سرمایه ناخالص داخلی 0.6 درصد است لذا لازم است برنامه‌هایی را تدوین کنیم که قابلیت اجرایی داشته باشد.
 
نماینده مردم فلاورجان با اشاره به معضل خشکسالی اظهار داشت: خشکسالی طولانی در چند سال اخیر فلات مرکزی و به ویژه استان اصفهان را نابود کرده که لازم است وزارت نیرو چاره‌ای جدی در این باره بیاندیشد.
 
موسوی ادامه داد: مردم بخش مرکزی شهرستان فلاورجان چند سال است که از شغل اصلی خود مانده‌‌اند و کشاورزی در شهرستان ما نابود شده، اگر هدفتان نابودی کشاورزی در استان اصفهان است زمین کشاورزان را خریداری کنید تا آنها فکر دیگری برای خود کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: غزه ، اسرائیل ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار