رئیس اداره محیط زیست شهرستان‌های ملارد و شهریار گفت: تعامل مطلوب سازنده و نوید بخش بین شهروندان شهرستان‌های مذکور با اداره محیط زیست جاری و ساری است.

عزیزعبدلزاده رئیس اداره محیط زیست شهرستان‌های ملارد و شهریار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به نقش برجسته و تعیین کننده مردم و شهروندان در تحقق اهداف زیست محیطی و حفظ سلامت نظام پایدار محیط زیست، اظهار داشت: بی شک نقش مردم در همیاری سازمان محیط زیست در جهت تحقق اهداف و پیگیری سیاست‌ها و اجرایی نمودن برنامه‌های مورد نظر، بسیار حائز اهمیت است و بطور یقین عدم همراهی و همگامی مردم، تحقق اهداف مورد نظر را با چالش‌هایی جدی مواجه ساخت.
 
وی در ادامه افزود: با استعانت از الطاف الهی، در کلیت امر تعامل، مطلوبی بین شهروندان شهرستان های مذکور با اداره محیط زیست جاری و ساری است که 7 تا8 مورد گزارشات مردمی و تعاملات شهروندان در بازه زمانی 3 ماهه در عرصه حمایت و حفظ گونه‌های جانوری در این مناطق از نمونه‌های آن است.
 
وی در ادامه عنوان کرد: نقش رسانههای جمعی و به خصوص صدا و سیما در تقویت تعاملات این چنینی و بارورتر نمودن هر چه بیشتر، ارتباط جامعه، مردم و شهروندان با سازمان و ادارات محیط زیست بسیار تاثیر گزار است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: با وجود برخی نارسایی ها همچون خشک شدن برخی تالاب‌ها در سطح کشور، معضل دریاچه ارومیه، پدیده گرد و غبار و... برآیند کلی از سیاست گزاریها و روندی که در جهت بهبود شرایط زیست محیطی در حال طی شدن است، بسیار نوید بخش است و امید آن داریم توفیقات و موفقیتها در عرصه محیط زیست با سرعت و شتاب فزایند روند روبه رشد خود را طی نماید.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: تعامل ، شهروند ، شهریار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار