ستاد مدیریت بحران منطقه 8 گفت: ساختارهای غیر اساسی بناها و ساختمان های محلات 16 گانه منطقه 18 به منظور مقابله با طوفان، بادهای سهمگین و سنگین و مخاطره آمیز ایمن سازی می شود.

 حمیدرضا نورایی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح ایمن سازی ساختارهای غیر اساسی بناها و ساختمان ها در محلات 16 گانه منطقه 18 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور آمادگی هرچه بیشتر شهروندان و بناها وساختمان های محلات 16 گانه منطقه 18 هنگام وقوع طوفان، بادهای سهمگین و سنگین و مخاطره آمیز در دست اجرا است.
 
نورایی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان آمادگی، پیشگیری، پشتیبانی، اجرایی، آموزش مدیریت بحران منطقه 18 با حضور در محلات 16 گانه منطقه 18 اقدام به ایمن سازی بناها و ساختمان ها می کنند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح ایمن سازی بناها و ساختمان های محلات 16 گانه منطقه 18 در طوفان، بادهای سهمگین، سنگین و مخاطره آمیز، تشکیل کمیته تخصصی مدیریت بحران و ایمن سازی بناها و ساختمان ها در هنگام وقوع طوفان و بادهای مخاطره آمیز از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
نورایی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های تخصصی مدیریت بحران و آماده سازی بناها و ساختمان ها در هنگام وقوع طوفان و بادهای مخاطره آمیز، بازبینی تابلوها و المان های ترافیکی با مشارکت و همکاری معاونت حمل و نقل ترافیک از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 18 است.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار