جشنواره خوشنویسی رضوی در خراسان رضوی برگزار می‌شود

دبیر جشنواره خوشنویسی رضوی در خراسان رضوی از ارسال 480 هنرمندان خوشنویس در استان‌های کشور خبر داد.

 یوسف امینی دبیر جشنواره خوشنویسی رضوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: جشنواره خوشنویسی رضوی در استان خراسان رضوی به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: این طرح از اردیبهشت ماه آغاز و تا 6 شهریور ماه سال 93 همزمان با میلاد حضرت معصومه(ع) در خراسان رضوی در دست اجرا است.
 
امینی اظهار داشت: در این طرح بیش از 480 اثر از خوشنویسان استان‌های کشور به ویژه خراسان رضوی، اصفهان، فارس، آذربایجان شرقی و غربی و تهران به دبیرخانه جشنواره خوشنویسی رضوی در خراسان رضوی و شهر مشهد ارسال شده است.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری جشنواره خوشنویسی رضوی در خراسان رضوی ویژه استان‌های کشور، ارسال 480 اثر خوشنویسان در رشته‌های خط نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ، سلف و خط تحریری( خوشنویسی با خودکار) با موضوع‌های احادیث، آیه‌های قرانی و موضوع‌های مرتبط با رضوی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
امینی خاطر نشان کرد: مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره خوشنویسی رضوی روز پنجشنبه 6 شهریور ماه در سالن جهاد دانشگاهی مشهد با اهدای جوایزی از جمله 2 میلیون و 200 هزار تومان به نفرات اول در هر رشته، یک میلیون و 700 هزار تومان به نفرات دوم هر رشته، یک میلیون و دویست هزار تومان به نفرات سوم،800 هزار تومان به نفرات چهارم و پنجم هر رشته، به داوری 12 داور در 5 رشته خوشنویسی و انتخاب 25 برگزیده برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/  
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار