تحقق رونق اشتغال با پیوند جریان متحول کننده

معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: به منظورتوسعه اشتغال باید تمامی جریان‌های متحول کننده از جمله آموزش تخصصی و سرمایه گذاری با یکدیگر پیوند بخورند.

 حسن طایی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص رونق اشتغال و کارآفرینی درکشور گفت:‌ تمامی دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی، آموزشی، نهادهای اجتماعی و فرهنگی از جمله عناصر مؤثر در اشتغال و کارآفرینی محسوب می‌شوند.

وی در ادامه با تأکید بر  این که اشتغال و کارآفرینی محصول یک سیاست و عملکرد یک دستگاه به تنهایی نیست تصریح کرد: اشتغال زایی در نتیجه یک سیاست و نظام هماهنگ و با هماهنگی تمامی جریان‌های مؤثر در این  حوزه صورت می‌گیرد.

معاون توسعه و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتمای خاطرنشان  کرد:‌آموزش مهارت تحول تخصص و دانایی، سرمایه گذاری،رشد وتولید محیط مناسب کسب و کار، فضای مساعد و امن برای سرمایه گذاری وجود تقاضا و بازار مناسب بازار یابی و فروش محصولات،جریان تجارت خارجی دو سویه، فرهنگ مناسب و بهره وری کار و خطر پذیری از مؤلفه‌های جریان متحول کننده بخش اشتغال هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تحقق ، رونق ، اشتغال ، پیوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار