زاهدان /

بهره‎برداری از 26 پروژه نوسازی و تجهیز مدارس در سیستان و بلوچستان

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از بهره‌برداری از 26 پروژه نوسازی و تجهیز مدارس در قالب 67 کلاس درس در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، علیرضا راشکی ظهر گفت: 26 پروژه در هفته دولت امسال در قالب 67 کلاس درس و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 651 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با توجه به اینکه عرصه فعالیت این اداره کل مهر تا مهر است تا مهر ماه امسال نیز 58 پروژه با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد و 900 میلیون تومان مورد بهرهبرداری قرار میگیرد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از راه‌اندازی 443 مدرسه در قالب 2 هزار و 658 کلاس درس و در قالب اجرای طرح هجرت سه خبر داد که آماده و تحویل بهرهبرداری است.

وی گفت: در راستای احداث، تخریب و بازسازی و استانداردسازی مدارس تاکنون 43 مدرسه در قالب 163 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 139 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: در راستای استانداردسازی مدارس نیز تاکنون 31 مدرسه در قالب 177 کلاس درس و با اعتباری بالغ بر 145 میلیارد ریال تخریب و بازسازی و مقاوم‌سازی شده است.

راشکی خاطرنشان کرد: تخریب و بازسازی مدارس غیراستاندارد، احداث چهار هزار کلاس درس، ساماندهی مدارس شبانه‌روزی و ارتقای مشارکت خیرین مدرسه‌ساز را از جمله برنامه‌های چشم‌انداز پنج ساله این اداره کل عنوان کرد.

  انتهای پیام /ش/ن


برچسب ها: پروژهای ، نوسازی ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.