بانک خبر داد

تدوین 170 طرح و برنامه برای خروج از رکود / توزیع بی‌حساب پول بین مردم به فقر منتهی می‌شود

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت: 170 طرح و برنامه در حوزه‌های گوناگون اعم از صنعت، کشاورزی، محیط زیست، آب و ... برای خروج از رکود در دولت تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان ملارد که با حضور جمعی از مسئولین محلی منطقه‌ای و شهرستانی در فرهنگ‌سرای بعثت شهر صفادشت ملارد برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمت و خلوص دو پایه اصلی مدیریتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود که این امر خطیر مختص دولتی‌ها نیست و در کلیه بخش‌ها و ارگان‌ها ضرورت لحاظ نمودن آن اجتناب‌ناپذیر است.
 
وی در ادامه با اشاره به تبعات و عوارض توزیع بی‌حساب و کتاب پول بین مردم عنوان کرد:  چنین رویکردی بدون برنامه و بدون تأمین و فراهم نمودن زیرساخت‌های اصلی و بنیادی در عرصه‌های گوناگون تولید، صنعت، اشتغال، اقتصاد و ... به فقر منتهی می‌شود و باید توجه داشت که خدمت‌رسانی در دو بخش کوتاه‌مدت و بلند‌مدت باید با برنامه‌ریزی اصولی و منطقی عملیاتی شود که دولت در هر دو بخش برنامه‌های خاصی را تدوین نموده که به فضل الهی عملیاتی خواهد شد.
 
این مقام مسئول در ادامه ضمن بیان تدوین 170 طرح و برنامه به منظور خروج از رکود در عرصه‌‌های گوناگون اعم از محیط زیست، صنعت، تولید، آب، کشاورزی از سوی دولت تصریح کرد: کنترل تورم از اصلی‌ترین برنامه‌های دولت به شمار می‌رود اما انتظار رفع کامل تورم در کوتاه‌مدت میسر نیست و این امر مستلزم مدیریت هوشمندانه و تأمین زمینه و مستلزمات این امر خطیر در میان مدت و بلند مدت است که از سوی دولت باجدیت دنبال می‌شود و به حمدالله از ابتدای کار آغاز به کار دولت تدبیر و امید شاهد اقدامات مثبت و سازنده‌ای در ایجاد ثبات و آرامش جلوگیری از نوسانات در عرصه اقتصاد و بهبود وضعیت زیست محیطی، تولید و سیاست خارجی بوده‌ایم.
 
مرتضی بانک در ادامه با اشاره به اقدامات سازنده دولت در حوزه بهداشت و درمان تصریح کرد: گام‌های مثبت و بسیار مطلوبی در این عرصه برداشته شده و با توجه به اقدامات عملیاتی شده روند درمان در بیمارستان‌های دولتی در شهرستان‌های کوچک و کلان‌شهرها به ترتیب با هزینه‌های 5 تا 10 درصدی امکان‌پذیر شده که امری بسیار برجسته و حائز اهمیت تلقی می‌شود.
 
*افتتاح 60 پروژه عمرانی با 55 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان ملارد

در ادامه این مراسم داوود کرمی فرماندار ملارد اظهار داشت: با استعانت از الطاف الهی و تلاش مسئولین 60 پروژه عمرانی با اعتبار 55 میلیارد تومان در شهرستان مذکور مورد بهره‌برداری قرار گرفت که ثمرات آن در آینده و در گذر زمان به نفع هر چه مطلوب‌تری قابل لمس خواهد بود.
 
وی در ادامه با بیان اینکه حضور مسئولین ارشد کشوری در سطح شهرستان منشأ اثر خیر خواهد بود تصریح کرد: این حضور باعث دلگرمی و نشاط و امید در بین مردم و شهروندان خواهد شد و اتفاق بسیار مبارکی به شمار می‌رود.
 
در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر محسن زاده امام جمعه صفادشت افتتاح پروژه‌های عمرانی در مناطق دور افتاده و روستاهای این شهرستان و کشور را از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان نمود و لازمه استمرار این رویکرد را حرکت در مسیر حق تعالی عنوان نمود.
 
گفتنی است ، بهره‌برداری از مجموعه‌های ورزشی در روستاهای ارسطو،امیرآباد، علی بیات، دهک، توسعه فضای آموزشی در برخی دیگر از روستاهای شهر صفادشت از نمونه پروژه‌هایی بود که در هفته دولت در شهرستان ملارد به صورت رسمی افتتاح شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار