استاندار اصفهان گفت : در اصفهان به عنوان يك استان پيشرو بايد هفته دولت را با خلاقيت، ايده‌هاي جديد و برنامه‌هاي نو شروع كنيم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان؛زرگر پور به مناسبت روز کارمند اظهار داشت: هفته دولت يادآور شهادت دو تن از مسئولين پاك، پرتلاش و ايثارگر؛ شهيدان رجايي و باهنر است كه در عين سادگي، اخلاص و تلاش هر دو داراي فضايل و سجاياي اخلاقي و روحيات برجسته و والايي بودند.

وي برگزاري يادواره شهداي كارمند را ايده جديدي دانست و ابراز خرسندي نمود كه اصفهان كه با 6 درصد جمعیت جمعيت كشور،‌10% شهدا و 10% جانبازان را در خود جاي داده، در اين زمينه پيشرو و پيشگام عمل نموده است.

زرگرپور با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري(مدظله العالي) كه فرمودند:«روزي خواهد رسيد كه اصفهان را به شهداي والا مقام آن خواهند شناخت.» ؛ اذعان داشت: قدر نهادن به مقام شهدا يك وظيفه ملي،‌ديني و اخلاقي است.

وي ادامه داد: شايد شهداي كارمند طي سال هاي گذشته به دلايل مختلف كمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند ولي برگزاري اين يادواره و همچنين حضور مقامات كشوري در آن خود مبنايي براي سال هاي آتي خواهد بود.

زرگرپور ايده راه اندازي صداي كارمند را در صدا و سيماي استان اصفهان ستود و اظهار اميدواري نمود:اين برنامه بتواند موجب تعميق رابطه مردم با كارمندان شود.

وي با بيان اينكه در هفته دولت بايد خلاقيت ها، ايده‌هاي جديد و برنامه‌هاي نو ظهور پيدا كند، گفت: امسال هفته دولت با چند واقعه و رويداد مهم و اساسي همراه مي باشد.

زرگرپور سفر معاون اول رئيس جمهور و چند تن از وزا و معاونين دولت يازدهم به اصفهان را كه همزمان با هفته دولت به وقوع پيوست را در پيشبرد طرح ها و پروژه هاي استان و همچنين حا مشكلات پيش رو مؤثر دانست.

وي افزود: در اين سفر بيشتر به مسئله آب استان اصفهان پرداخته شد و در مجموع با افتتاح چند طرح بزرگ و مهم، اين سفر دستاوردهاي خوبي به همراه داشت.

نماينده عالي دولت در استان اصفهان سفر معاون اول رئيس جمهور و هيئت همراه به اصفهان را نقطه عطفي در احياي حوضه آبريز زاينده رود عنوان كرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: اصفهان ، هفته ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.