آیا منتظر آیفون ۶ و یک گجت پوشیدنی باشیم؟

اپل دعوت نامه مراسم ۱۸ شهریور ماه را ارسال کرد

اپل با ارسال دعوتنامه خود، برگزاری مراسم در روز سه‌شنبه هجدهم شهریور ماه (نهم سپتامبر) را تائید کرده است، برای اطلاع بیشتر در خصوص معرفی محصولات در این مراسم را از این گزارش بخوانید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اپل دعوت‌نامه رسمی خود را برای ۱۸ شهریور ماه منتشر کرد. این مراسم ساعت ۲۱:۳۰ در Flint Center کوپرتینو در نزدیکی مقر اصلی اپل خواهد بود که ظرفیت این سالن ۲۴۰۰ نفر است.



در دعوتنامه به جز زمان، تاریخ و عبارت Wish We Could Say More - ای کاش می‌توانستیم بیش از این بگوییم - اطلاعات خاص دیگری در خصوص محصولات و برنامه‌های این رویداد آورده نشده است ولی انتظار می‌رود اپل در این مراسم دو نسخه‌ از آیفون ۴.۷ و ۵.۵ اینچی و گجت پوشیدنی iwatch را معرفی کند.



به همین منظور اپل ساخت سازه‌های خود در مرکز فلینت در کوپرتینوی کالیفرنیا را آغاز کرده است و براساس اطلاعاتی که توسط شاهدین عینی ساخت این سازه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، تدابیر امنیتی شدید در اطراف این مرکز اتخاذ شده است. به‌نظر می‌رسد اپل این سازه‌ را برای نمایش محصولات معرفی شده در مراسم، آماده می‌کند تا شرکت کنندگان بتوانند با محصولات جدید اپل از نزدیک کار کنند.

احتمال می‌رود آیفون ۶ به پردازنده جدید A8، سیستم‌عامل iOS 8، پورت USB دو طرفه‌ و پشتیبانی از NFC مجهز شود. در خصوص iwatch نیز در احتمال می‌رود با صفحه نمایش خمیده AMOLED باشد. برای اینکه به تمامی گمانه زنی‌ها در خصوص این مراسم پایان دهیم کافی است چند روز دیگر صبر کنیم، نظر شما در این خصوص چیست؟!
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
نظری ندارم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۵۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
نگران شدم گفتم نکنه نظر داشته باشی تو رودربایسی نگی
آخرین اخبار