در همایش اولین بزرگداشت راهپیمایی زنان زنجانی از بانوان پیشرو انقلابی زنجان تجلیل می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان با اشاره به اینکه همایش اولین بزرگداشت راهپیمایی زنان زنجانی در 9 شهریور 57 در زنجان برگزار می شود، گفت: در این همایش از بانوان پیشرو انقلابی زنجان تجلیل می شود.

اکبری افزود : همایش بزرگداشت اولین راهپیمایی بانوان زنجانی 9 شهریورماه امسال در محل دارالقرآن کریم زنجان با حضور مدیران و فعالان فرهنگی استان به همت حوزه هنری و استانداری زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های متنوعی در این همایش تدارک دیده شده است، ادامه داد : تجلیل از بانوان زنجانی پیشرو در دوران انقلاب، پخش کلیپ، قرائت متن ادبی و داستان کوتاه توسط هنرمندان حوزه هنری، سخنرانی استاندار زنجان و تجلیل از منتخبان مسابقات برگزار شده با موضوع همایش از جمله این برنامه هاست.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان رونمایی از شناسنامه هویتی 5 نفر از بانوان زنجانی که در اولین راهپیمایی بانوان زنجانی در 9 شهریور 57 نقش اساسی داشتند نیز از دیگر برنامه های این همایش عنوان و خاطر نشان کرد : در این همایش از شناسنامه شهدای استان زنجان رونمایی و همچنین از خبرنگار پیشکسوت زن در استان زنجان تجلیل به عمل می آید.

برچسب ها: همایش ، راهپیمایی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.