طی نامه‌ای عنوان شد

درخواست جمعیت حامی عدالت اسلامی خطاب به میرزاده برای شفاف‌سازی برخی شبهات

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی طی نامه‌ای به رئیس دانشگاه آزاد خواستار پاسخگویی وی درباره برخی شبهات مطرح شده در این دانشگاه شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی طی نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه آزاد سوالاتی را از نسبت به عملکرد دانشگاه آزاد مطرح کرد.

جناب آقای میرزاده
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی
با سلام

با احترام علی رغم پیگیری‌های متعدد مکاتباتی و رسانه‌ای برای ملاقات یا شما جهت پاسخگویی به برخی شبهات ایجاد شده برای جامعه دانشگاهی لکن پاسخی تاکنون دریافت نگردیده است. لذا حسب وظیفه ذاتی جنبش‌های دانشجویی یعنی مطالبه‌گری و نقد منصفانه برای بهبود و اصلاح امور و همچنین رفع برخی شبهات و شایعات که مورد تاکید مقام معظم رهبری می‌باشد من‌بعد به صورت ماهانه برخی شبهات و ابهامات موجود در جامعه دانشگاهی از طریق رسانه به عرضتان خواهد رسید شاید در اصلاح امور و شفافیت فضای غبارآلود کمک نماید حال پاسخ یا عدم پاسخ در اختیار شما است.

1- برابر برخی شایعات نزدیکان نسبی جنابعالی از امکانات مردم و دانشگاه مثل داشتن راننده و دفتر شخصی در دانشگاه آزاد بهره می‌برند آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ اگر دارد علت آن چیست؟

2- برابر قوانین مصوبه دانشگاه آزاد اسلامی کارمندان واحدها نمی‌توانند در واحد محل اشتغال ادامه تحصیل دهند حال آنکه براساس برخی مستندات بعضی مدیران در واحد محل تحصیل در مقطع ارشد و دکتری در حال تحصیل هستند، آیا این موضوع مورد وثوق جنابعالی است یا خیر؟ در صورتی که هست آیا شبه بهره‌مندی از رانت و ارتباطات متصور نخواهد بود؟

3- در پیام تبریکتان به سرپرست جدید وزارت علوم ضمن آنکه مطالبی ذکر شده است که بنظر میرسد به شانیت نمایندگان ملت بی احترامی شده است. علی‌ایحال در قسمتی از نامه آقای نجفی را تشویق به ادامه روند گذشته نموده‌اید که همانگونه که مطلع هستید روند افراطی اداره آموزش عالی  با انتقاد و بی‌اعتمادی نمایندگان مردم مواجه شده است و وزیر به همین علت استیضاح شد و رای به عدم کفایت ایشان صادر گردید، حال آیا جنابعالی نیز با همین مشی دانشگاه آزاد اسلامی را اداره می‌فرمایید؟


4- همانگونه که مطلع هستید یکی از مجریان جوان و جویای نام صداوسیما به دلیل عدم رعایت قوانین و برخی شئونات برای مدتی از حضور در رسانه ملی محروم شده‌ است، اما شاهد آن هستیم که واحدهای دانشگاهی محلی برای تبلیغ این جوان تبدیل شده است و ابهاماتی در خصوص دریافت مبالغ قابل توجهی از بودجه دانشگاه آزاد برای ارائه برنامه ها به ایشان اعطا گردیده است که تقاضا داریم در این خصوص شفاف سازی گردد.

در ماه بعد منتظر طرح ابهامات جدید باشید
والسلام
جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار