در حاشیه برگزاری دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان صورت گرفت؛

دیدار دبیر کل کمیته ملی المپیک با رئیس آکادمی بین المللی المپیک

در حاشیه برگزاری دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان نانجینگ 2014 شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک و رئیس آکادمی ملی المپیک با کوولوس رئیس آکادمی بین المللی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ این دیدار که با حضور شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته و رئیس آکادمی ملی المپیک،امیر بالزاده مدیر تشریفات کمیته و کوولوس رئیس و کاستاس مدیر آکادمی بین المللی المپیک برگزار شد ضمن بحث و گفتگو طرفین بر تعامل بیشتر تاکید کردند.

در ابتدای این دیدار کوولوس رئیس آکادمی بین المللی المپیک ضمن تاکید بر اهمیت نقش محوری ورزش ایران در منطقه و آسیا ابراز داشت:آکادمی ملی المپیک ایران به عنوان پایگاه مهم منطقه‌ای از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و ضمن میزبانی از ورزشکاران کشورهای مختلف نقش بسزایی در توسعه علمی ورزش در داخل کشور و منطقه دارد و تمایل بسیاری بر گسترش و ارتقاء همکاری با آکادمی ملی المپیک ایران داریم.

در ادامه شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن ارائه گزارشی جامع و کوتاه در خصوص فعالیت‌های آکادمی ملی المپیک کشورمان ابراز داشت:آکادمی ملی المپیک طی سال‌های اخیر با برگزاری کلاسها و دوره‌های مختلف علمی نقش بسزایی در ارتقا دانش مدیران،مربیان و ورزشکاران ایران و حتی برخی کشورهای منطقه داشته و با قبول میزبانی از اردوهای مختلف تیم‌های خارجی یکی از فعال‌ترین آکادمی‌های منطقه و حتی قاره است.

شهنازی خاطر نشان کرد:بدون تردید تعامل و همکاری بین آکادمی ملی المپیک ایران و آکادمی بین‌المللی المپیک تاثیر بسیاری در توسعه علمی ورزش منطقه خواهد داشت و ضمن قدردانی از کوولوس که نگاه مثبتی نسبت به ورزش ایران و آکادمی ملی المپیک کشورمان دارند برای هر نوع گسترش همکاری با آکادمی بین‌المللی المپیک آماده ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: olympic ، games ، nanjing ، المپیک ، بازیها ، نانجینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار