یوزر‌های ویندوزتان را محدود کنید

حتما بر‌ایتان پیش آمده که رایانه یا لپ تاپ خود را در دسترس افراد دیگر قرار داده باشید و نگران اطلاعات شخصی خود باشید، با این ترفند حساب کاربری دیگری بسازید و آنرا محدود کنید تا نگران اطلاعات خود نباشید.

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛ با این ترفند می‌توانید درایو‌های ویندوز خود را برروی استفاده کنندگان ببندید. 

برای این منظور از حساب کاربری اصلی یا admin وارد کنترل پنل شده و گزینه user account را انتخاب کنید، ابتدا یک حساب کاربری از نوع standard بسازید (admin نباشد) پس از ساخت user واردmy computer شده و روی در‌ایو مورد نظر یا پوشه خاصی راست کلیک کرده و گزینهproperties را انتخاب کنید، وارد تب security شده و دکمه edit را بزنید، در پنجره باز شده کلید add را بزنید، یوزر مورد نظر را انتخاب کنید و دکمه ok/deny را بزنید، در گزینه‌های قسمت permissions بر روی گزینهfull control کلیک کنید. 

در آخر دکمه ok را بزنید و پیام نمایان شده را تایید کنید تا تغییرات اعمال شود. 

حال با ورود به یوزر انتخاب شده مشاهده می‌کنید با انتخاب درایو پوشه محدود شده خطای access is deny نمایان می‌شود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نعیمی
۰۰:۰۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
با سلام
در ابتدا از زحمات شما تشکر میکنم.خسته نباشید
بعدش ی سوال داشتم
چرا اینترنت اکسپلورر و کروم در زمان کانکت شدن پیام The proxy server isn’t responding میدهند ولی با موزیلا کانکت میشم؟ لطفا" بگین چطور میشه رفع مشکل کرد.
Iran (Islamic Republic of)
عليرضا
۰۰:۴۶ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
پاسخ به دوست عزيزمون : مرورگر اگسپلورر و كروم كلاً مشكل دارند ، اگه بخواهم راهنماييتون كنم امكان داره دچار سردرگمي بشيد ولي ازتون خواهش ميكنم بيشتر با نرم افزار موزيلا فايرفاكس كاركنيد چرا هم سريعتر است و هم از گواهينامه هاي معتبر جهت جست و جوي سايت در نسخه هاي بالاتر تعبيه گرديده با كليكر روي بالاي صفحه مرور فايرفاكس helps سپAboat fire fox جهت به روز رساني و دريافت نسخه جديد برنامه اقدام كنيد و بعد از به روز رساني و نصب نسخه جديد از وبگردي با سرعت بالا لذت ببريد .