گزارش مفصل فیفا در خصوص ستاره سیاه ایتالیا

نظرات راجرز، سیدروف، مورینیو و مانچینی در باره سوپرماریو...

سایت فیفا در گزارشی مفصل به ارائه نظرات مربیان مطرح فوتبالی در خصوص ماریو بالوتلی پرداخت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، ماریو بالوتلی، بازیکن جوان و 24 ساله ایتالیایی چندی پیش در ادامه فصل نقل و انتقالات تابستانی آث‌میلان را به مقصد آنفیلد ترک کرد و راهی لیورپول شد.

مهاجم پرحاشیه ایتالیایی در همین خصوص در گفتگو با فیفا افزود: وقتی که گل به ثمر می‌رسانم، هیچوقت جشن نمی‌گیرم، چرا که فقط کارم را انجام می‌دهم.

وقتی که یک پست‌چی نامه‌ای را به کسی می‌رساند، آیا جشن می‌گیرد؟

کلارنس سیدروف سرمربی باشگاه سابق وی (آث‌میلان) در خصوص او گفت: بالوتلی فراز و نشیب‌های زیادی دارد، اشک‌ها و لبخندها با او همراه هستند اما او یک انسان طبیعی است.

بالوتلی در ادامه تصریح کرد: افراد زیادی در خصوص من صحبت می‌کنند و راجع به من می‌نویسند این در حالی است که من را نمی‌شناسند سؤالی که من از آنها می‌پرسم این است، چرا همیشه من؟

روبرتو مانچینی، در خصوص بالوتلی می‌گوید: بالوتلی مانند یکی از فرزندان من است، بعضی از اوقات از او ناراحت می‌شوم، اما پس از آن وی به یک پسر دوست‌داشتنی برایم تبدیل می‌شود.

سایت فیفا در ادامه گزارش مفصل خود در خصوص بالوتلی می‌افزاید، او از روحیه شوخ‌طبعی برخوردار است و به همه چیز به دیده تمسخر می‌نگرد.

سوپرماریو در خصوص درآوردن پیراهنش در یورو 2012 تصریح کرد: بعضی مرا اذیت می‌کنند، من در آن مقطع زمان پیراهنم را درآوردم و مرا جریمه کردند، چرا که هیکل مرا دیدند و به آن حسادت ورزیدند.

وی در خصوص مورینیو تصریح کرد: فکر می‌کنم مورینیو سرمربی فوق‌العاده‌ای است، او همیشه می‌گوید هیچ کس نمی‌تواند او را درک کند، اما من فکر می‌کنم او تنها کسی است که مرا درک نمی‌کند.

مورینیو نیز در خصوص بالوتلی می‌گوید من همیشه از بازی کردن با او لذت می برم و خاطره خوبی از کار کردن با او دارم.

ستاره سیاه‌پوست ایتالیایی در خصوص مسائل نژادپرستی در ایتالیا می‌گوید: افراد نژادپرست بسیار کم هستند و به نظر من بسیار احمق هستند، به صورت شخصی فکر می‌کنم فردی هستم که بتوانم تیم ملی ایتالیا را کمک کنم و یاری بخش این تیم مانند تیم‌های آمریکا و انگلیس باشم که در آن تیم‌ها هم بازیکن رنگین پوست زیادی قرار دارد، من چیز زیادی در باره سیاست نمی‌دانم اما هر وقت اوباما را می‌بینم بسیار خوشحال می‌شوم.

گفتنی است، بالوتلی اولین بازیکن سیاه‌پوستی است که در فوتبال ملی ایتالیا به ایفای نقش پرداخته است.

براندون راجرز سرمربی باشگاه لیورپول در پایان در خصوص خرید جدید تیمش گفت: بالوتلی 6 فوت و 3 اینچ قامت دارد بسیار سریع است و با کنترل توپ فوق‌العاده خود به خوبی می‌تواند گل به ثمر رساند، او بسیار جوان است و عضوی از تیم ملی ایتالیا است، اگر زندگی و فوتبال حرفه‌ایش را به خوبی تمرکز کند، می‌تواند بهتر از هر بازیکنی ظاهر شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بالوتلی ، فیفا ، مورینیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار