مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از راه‌اندازی سیستم الکترونیکی طرح اظهار از راه دور در گمرکات پرویزخان و خسروی خبر

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ محسن مصطفایی گفت: راه‌اندازی سامانه اظهار از راه دور در رویه‌های واردات و صادرات در گمرکات خسروی و پرویزخان در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، تسریع در انجام تشریفات گمرکی و فرآیند ترخیص در گمرکات مذکور فعال شده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه با بیان اینکه فعالیت‌های صادرات و واردات از طریق این سامانه انجام می‌شود، افزود: واردکنندگان و صادرکنندگان از این پس می‌توانند کالاهای خود را تنها با دسترسی به اینترنت و از محل کار یا منزل خود به گمرک اظهار کنند.

وی به مزایای مهم این سامانه اشاره کرد و بیان داشت: اظهار از راه دور تحت وب بوده و در نتیجه زمان ترخیص کالا را به حداقل رسانده و علاوه بر سرعت و سهولت ترخیص کالا، دقت و اطمینان از صحیح انجام شدن تشریفات گمرکی، تعیین ارزیاب خودکار توسط سیستم و انتخاب مسیر کالا و صرف‌جویی در وقت و هزینه خدمت‌گیرندگان از دیگر مزایای این طرح است.

مصطفایی گفت: این سامانه با پشتیبانی دفتر آمار و فناوری اطلاعات و پژوهشکده دانشگاه تهران انجام گرفته و سامانه اظهار از راه دور در گمرک کرمانشاه تا پایان شهریور ماه سال‌جاری راه‌اندازی می‌شود

برچسب ها: کرمانشاه ، سیستم ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.