راننده مسلمان جان خانواده ای را نجات داد

یک راننده تاکسی مسلمان انگلیسی جان خود را برای نجات دادن جان یک خانواده شش نفره بلژیکی محاصره شده در آتش به خطر انداخت.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، «رونی رحمان» این راننده تاکسی مسلمان 29 ساله می گوید: در تاکسی خود نشسته بودم که شنیدن صدای فریاد و کمک خواستن چند نفر توجه ام را به خود جلب کرد،آپارتمانی را دیدم که در آتش می سوخت و سه زن و مرد، دو بچه خردسال و یه نوزاد حدود سه ماه کنار پنجره ایستاده بودن و از مردم کمک می خواستند.

وی گفت: جمعیتی را در زیر ساختمان دیدم که تنها با تلفن های همراه خود در حال فیلمبرداری از این صحنه وحشتناک بودند و هیچ گونه اقدامی برای نجات جان این خانواده انجام نمی دادند. با دیدن این صحنه بسیار شوکه شدم.

رحمان در ادامه افزود: من همراه برادرزاده ام در یک آپارتمان زندگی می کنم، بلافاصله این فکر به ذهنم خطور کرد که اگر این حادثه برای من اتفاق می افتاد باید چه می کردم؟ دیدن یک نوزاد سه ماه که والدین آن تلاش می کردند که برای نجات جانش او را به بیرون از ساختمان مشتعل به بیرون پرتاب کنند بسیار متاثرم کرد.

این راننده تاکس مسلمان گفت: با یک دست نرده بانی را از کنار یک فروشگاه نزدیک محل حادثه برداشتم و با دست دیگر شماره پلیس را می گرفتم و به آن ها اطلاع دادم که خانواده ای در خیابان «گریین وود» در «تاتنهام» در میان شعله های آتش محاصره شده اند.

وی گفت: اول آن نوزاد و کودکان خردسال را توسط نردبان از آپارتمان به بیرون منتقل کردم که در همین لحظات آتش نشانی سر رسید و به کمک دیگر افراد شتافت./شبکه قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار