واعظی اعلام کرد

سرویس پست لجستیک؛ هم راستا با پیشرفت های روز دنیا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان بازدید از اداره کل پست استان فارس سرویس پست لجستیک را هم راستا با پیشرفت های روز دنیا برشمرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اتفاق  براری،معاون پارلمانی و امور حقوقی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات در مجلس شورای اسلامی،  مهری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شركت پست،  خسروی،مدیرعامل شركت ارتباطات زیرساخت، حسن زاده ،رئیس هیات مدیره پست بانك ایران، ابراهیمی صدرآبادی،مدیرعامل شركت مخابرات ایران ، جمالی،معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار فارس،مدیران شركت های تابعه وزارت در استان و تنی چند از مقامات ارشد  این استان  از بخش لجستیك این اداره كه همزمان با آغاز هفته دولت و به صورت پایلوت كشوری راه اندازی گردید بازدید و با كاركنان این اداره دیدار و گفتگو كرد.

در این دیدار مهری گزارشی از وضغیت پست لجستیك در شركت پست ارایه داد و دهقانی ،مدیركل پست استان نیز به تشریح نحوه ارایه این سرویس در پست استان پرداخت.

واعظی ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی سرویس مذكور در استان فارس كه هم راستا با پیشرفت های نوین در دنیا صورت گرفته است ابراز امیدواری كرد تا پس از راه اندازی موفقیت آمیز این سرویس بتوان آن را به كل كشور تعمیم داد.

وزیر ارتباطات ادامه داد: در تمام دنیا این سرویس به عنوان زیر ساختی مهم در جهت ارایه خدمات به تولید کنندگان، صاحبان صنایع و مردم محسوب می گردد.

وی در این دیدار از زحمات و تلاش های مجموعه پست استان تقدیر کرد و اظهار داشت: پست استان با برخورداری از کارکنانی متعهد و دلسوز با ارایه خدمات باکیفیت و متنوع همواره در  امر خدمت رسانی پیش رو بوده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سخنان خود حمایت همه جانبه مجموعه وزارت را از شركت پست اعلام و برای تمامی همکاران شبکه پستی آرزوی توفیق نمود.

واعظی و هیات همراه در این بازدید از بخش های مختلف پست استان شامل قبول، آماده سازی، رهسپاری و توزیع بازدید و با کارکنان از نزدیک گفت و گو کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پست ، سرویس ، لجستیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار