امکان برقراری وب سمپوزیوم به صورت زنده در کنگره سراسری تازه‌های قلب و عروق

شانزدهمین کنگره سراسری تازه‌های قلب و عروق در روزهای 25 تا 28 شهریور در سالن بین‌المللی همایش‌های رازی به همت انجمن آترواسکلروز ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ مژده مزیدی دبیر اجرایی کنگره گفت: این کنگره چهار روزه ‌که با حضور  3000 نفر از اساتید، پزشکان، متخصصین قلب و عروق، جراحان قلب و عروق، متخصصین داخلی، متخصصین بیهوشی، رادیولوژی و نورولوژی، پزشکان عمومی و پرستاران برگزار می‌شود پژوهشگران و پزشکانی از کشورهای آمریکا، انگلیس، ‌آلمان و ایتالیا درباره آخرین  اطلاعات و دستاوردهای علمی متخصصان قلب و عروق و رشته‌های وابسته بحث و تبادل نظر می‌کنند. 
 
وی گفت: در این کنگره علاوه بر ارائه آخرین نتایج تحقیقات علمی در زمینه بیماری‌های قلب و عروق، جدیدترین دستاوردها و روش‌های پیشرفته تشخیصی در این زمینه ارائه می‌شود. 
 
مزیدی افزود : تبادل اطلاعات داخل و خارج از کشور با یکدیگر در زمینه  درمان و تحقیقات پزشکی به ویژه در زمینه قلب و عروق و  تأکید بر پیشگیری از بیماری‌های قلبی-عروقی از جمله اهداف این کنگره ذکر کرد. 
 
دبیر اجرایی شانزدهمین کنگره سراسری تازه‌های قلب و عروق افزود : یکی از شاخصه های شانزدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق ثبت نام رزیدنت های قلب و عروق کشور بصورت رایگان می باشد که می توانند از 14 امتیاز بازآموزی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی استفاده کنند. 
 
وی افزود: امکان برقراری وب سمپوزیوم به صورت زنده و پخش همزمان برنامه های علمی کنگره از طریق اینترنت با پزشکان خارج از کشور نیز فراهم شده است و در کنار ارائه سخنرانی‌های علمی نمایندگان شرکت‌های فعال در زمینه بیماری‌های قلب وعروق نیز به معرفی جدیدترین داروها، تجهیزات و فنآوری‌های پزشکی می‌پردازد. وی گفت:علاوه بر ارائه 40 مقاله در طول برگزاری این کنگره،‌ جدیدترین تجهیزات دارویی و پزشکی در زمینه قلب و عروق در نمایشگاه جنبی برپا می‌شود. 
 
مزیدی گفت:  این کنگره برای متخصصان  قلب و عروق 20 امتیاز بازآموزی، پزشکان عمومی 14 امتیاز و پرستاران 10 امتیاز در نظر گرفته است . 
 
شانزدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق  25 تا 28 شهریور در سالن همایش های رازی برگزار می شود علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.iranathero.ir  مراجعه و یا به شماره تلفن 88073052 تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار