ورزش و توسعه آن از اولویت‌های دانشگاه پیام نور است

توجه به ورزش و توسعه آن از اولویت‌های مهم در برنامه‌ریزی‌های دانشگاه پیام نور است و در این زمینه دستاوردهای خوبی توسط دانشجویان ورزشکار این دانشگاه کسب شده است.

موسوی رییس دانشگاه پیام نور زنجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: توجه به ورزش و توسعه آن از اولویت‌های مهم در برنامه‌ریزی‌های دانشگاه پیام نور است و در این زمینه دستاوردهای خوبی توسط دانشجویان ورزشکار این دانشگاه کسب شده است. 

وی افزود: ورزش نقش بسزایی در روند توسعه نشاط در بین دانشجویان این دانشگاه است ورزش در دانشگاه‌های پیام نور از اولویت خاصی برخوردار است و در برنامه‌ریزی‌ها به این مقوله مهم و اثربخش توجه وافری می‌شود. 

وی  افزود: ورزش در نشاط، شادابی و پویایی افراد و جامعه تاثیری بس شگرف دارد و به همین دلیل، مسئولان دانشگاه‌های پیام نور استان‌ها در کنار فعالیت های آموزشی به این مهم نیز نگاه ویژه ای دارند. 

وی با بیان اینکه ورزش در تبادل فرهنگی و تقویت انگیزه و ایجاد نشاط و شادابی بیشتر بین دانشجویان کشور مهم است خاطر نشان کرد: ورزشکاران دختر و پسر دانشگاه‌های پیام نور سطح استان زنجان همواره در رشته های مختلف موفق به کسب عناوین برتر شده اند. 

وی افزود: دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های پیام نور زنجان  در رشته‌های مختلف ورزشی همچون شطرنج ، فوتسال، بسکتبال، والیبالژ، شنا، تکواندو، هندبال، تنیس روی میز، تیراندازی و دو و میدانی ، کاراته و بدمینتون فعال بوده و موفق به کسب عناوین برتر شده اند مسابقات قهرمانی فوتسال دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور با حضور 240 ورزشکار  از 20 استان در قالب 20 تیم در زنجان از امروز آغاز شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار