روايت خبرنگار باشگاه خبرنگاران از اظهارات جنجالي(؟!) ديروز مشاور رييس جمهور

خبرنگار باشگاه خبرنگاران كه اتفاقا بر اساس نام نويسي انجام شده در اولويت سوال از رييس جمهور قرار داشت اما فرصت پرسشگري به وي داده نشد مي گويد: بعد از پايان نشست من و تعدادي از خبرنگاران (خبرنگار روزنامه افتاب يزد هم در همين جمع حضور داشت) جهت گلايه نزد اقاي صادق مشاور رييس جمهور رفتيم ...

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، روزنامه اصلاح طلب "آفتاب یزد" در سرمقاله امروز خود با عنوان "دروغگویی بخش رسانه ای دولت راستگویان!" از اینکه نتوانسته از رئیس جمهور سوال بپرسد، از دولت در خواست کرده است تا هرچه سریع تر تجدیدنظری در خصوص تیم رسانه ای انجام دهد و کسانی را که به گمان این روزنامه اصلاح طلب در راس تیم قرار گرفته اند و علیه دولت اقدام می کنند را برکنار کند.

روزنامه افتاب یزد مدعی شده است خبرنگارش دومین فردی بوده که برای طرح سوال ثبت نام کرده است و می نویسد: "صادق، مشاور رسانه ای رئیس جمهور ساعت 15:23 در تماس با مدیرمسئول روزنامه اطمینان داده بود که سوال خبرنگار آفتاب یزد در لیست سوالات قرار دارد اما در کمال شگفتی به دلیل رفتار غیرمسئولانه پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری به آفتاب یزد اجازه طرح سوال داده نشده است. "

روزنامه آفتاب یزد در ادامه نوشت پس از پایان نشست خبری رییس جمهور صادق مشاور رییس جمهور در جمع خبرنگاران ضمن عذرخواهی از خبرنگار روزنامه افتاب یزد گفت: پرویز اسماعیلی به دولت تحمیل شده است، باید هنگام انتصاب وی مقاومت می کردیم. انتقاد بر من وارد است و انتقادات در این خصوص در دولت شدت رفته است.

اما خبرنگار باشگاه خبرنگاران که در محل نشست خبری رئیس جمهور حضور داشته روایت دیگری از اظهارات صادق دارد

خبرنگار باشگاه خبرنگاران كه اتفاقا بر اساس نام نویسی انجام شده در اولویت سوال از رییس جمهور قرار داشت اما فرصت پرسشگری به وی داده نشد می گوید: بعد از پایان نشست من و تعدادی از خبرنگاران (خبرنگار روزنامه افتاب یزد هم در همین جمع حضور داشت) جهت گلایه نزد اقای صادق مشاور رییس جمهور رفتیم . وی از خبرنگار باشگاه خبرنگاران و دیگر رسانه هایی كه فرصت سوال از رییس جمهور را نیافتند عذرخواهی كرد و اظهارات جنجالی نقل شده به نقل از اقای صادق در این جمع رسانه ای در روزنامه افتاب یزد صحت ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.