"فرمانده عملیات دجله" از ادامه عملیات پاکسازی "آمرلی" خبر داد

"فرمانده عملیات دجله" اعلام کرد؛‌ عملیات نظامی برای پاکسازی آمرلی از وجود افراد تروریستی داعش ادامه دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه؛ "فرمانده عملیات دجله گفت : عملیات نظامی برای پاکسازی آمرلی از وجود افراد تروریستی داعش ادامه دارد.

"عبدالامیر الزید"؛ فرمانده علمیات دجله گفت : با حمایت نیروی هوایی و نیروهای مسلح عراق از سه محور به نیروهای داعش در آمرلی حمله کردیم  و توانستیم هفت روستا را از دست تروریست‌های داعش آزاد کنیم.

وی تصریح کرد: در این حمله نیروهای عراقی نزدیک به صد تروریست داعشی را به هلاکت رساندند و خودروهای آنها را منهدم کردند.

وی در ادامه این مطلب افزود: اهالی آمرلی با شجاعت و پایداری توانستند محاصره این منطقه را درهم بشکنند و تروریست‌ها را بیرون برانند.

فرمانده عملیات دجله گفت : به یاری خداوند و  با کمک ارتش و نیروهای مردمی توانستیم نیروهای داعش را از این منطقه بیرون برانیم و یک وجب از خاک خود را به آنها ندهیم.

یکی از اهالی آمرلی در این باره گفت : در این درگیری نیروهای داعش از خمپاره‌ها و ابزارهای نظامی سنگین علیه عشایر آمرلی استفاده کردند اما با پایداری عشایر آنها به عقب رانده شدند و توانستیم بر داعشی‌ها پیروز شویم.

آمرلی از توابع استان صلاح الدین عراق است که دو ماه گذشته در برابر نیروهای تروریستی داعش مقاومت کرده و مردم اجازه ندادند که این شهرک به اشغال آنان درآید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار