رودهن/

لزوم گامی بلند در راستای رفع مشکلات مردم آبسرد

شهردار آبسرد از سرمایه‌ گذاران و صاحبان امکانات، از مدیران دستگاه ‌های دولتی خواست تا در راستای رفع مشکلات مردم آبسرد گام بردارند.

پرویز قنبری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: با حل مشکلات سرمایه‌ گذاران و همچنین مردم آبسرد، بحث درآمد مردم نیز افزایش یافته و خود این موضوع سبب آن می‌ شود تا اهالی اراضی خود را با کاربری کشاورزی حفظ کنند و در نهایت طبیعت آبسرد نیز دست‌ نخورده و سالم باقی می ‌ماند.

وی ادامه داد: زمان انجام پروژه‌ های احساسی در آبسرد به سر آمده است، دیگر در آبسرد کار غیر مطالعه شده نخواهیم داشت.

قنبری اضافه کرد: احساسی با موضوعات و پروژه‌ ها برخورد نمی‌ کنیم؛ هر کاری که انجام آن در این شهر هدف‌ گذاری می ‌شود، ضابطه ‌مند خواهد شد.

شهردار آبسرد با اشاره به آماده‌ سازی بسته‌ های فرهنگی، گردشگری و جذب سرمایه در آبسرد تصریح کرد: آبسرد شهر جشنواره‌ ها و رخدادهاست و می ‌خواهیم با بسته‌ های فرهنگی خاصی که در حال تدارک آن هستیم، امکانات حال حاضر و سالیان آینده را تأمین کنیم.

وی ادامه داد: بنا به دیدگاه‌ های مشاوران خاصی که برای این منظور برگزیده‌ ایم، در صدد هستیم تا اقداماتی از قبیل کمپینگ ‌های اقامتی و ورزشی، نمایشگاه ‌های دائمی و فصلی و مواردی از این دست را در شهر آبسرد ایجاد کنیم.

قنبری اضافه کرد: پیگیری ‌های خوبی که در خصوص بخش شدن و ارتقای سیاسی آبسرد صورت گرفت، که متاسفانه این موضوع اکنون رها شده است.

شهردار آبسرد افزود: هر چند جایگاه شهرداری قبل از تقسیمات سیاسی جدید قوی‌ تر است، اما با استقرار بخشداری آبسرد که می ‌تواند یکی از شاخصه‌ های توسعه در آبسرد باشد، ادارات خدمت ‌رسان دیگری در این منطقه حضور پیدا می‌ کنند و کارهای مردم به‌ روزتر و بهتر پیگیری می‌ شود؛ شهرداری نیز برای انجام این خواسته به ‌‌حق مردم، همراه با برنامه‌ های دولت خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین انتقال آب از سرشاخه ‌های تارود در فصل غیر زراعی بود که متاسفانه این امر که مهم ‌ترین دغدغه کشاورزان، مدیران و ساکنان آبسرد است، مورد غفلت واقع شده و امسال اجازه این انتقال آب به سفره ‌های زیر زمینی آبسرد صادر نشده است.

قنبری تصریح کرد: این موضوع به مرور زمان باعث از بین رفتن فضای سبز، محیط زیست و کشاورزی پررونق این منطقه می‌ شود.


برچسب ها: مشکلات ، آبسرد ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.